Har du varit nästan "död" och kommit tillbaka vad hände?
alltså räknats som kliniskt död men sen återvänt till livet vad hände minns du något?
alltså räknats som kliniskt död men sen återvänt till livet vad hände minns du något?
Häll inte bensin på elden - dvs, svara inte på inläggen från de som vill förstöra i denna tråd!!! Ni kan starta en egen tråd :P
Har inte varit med om NDU, men har fått budskap från andra sidan genom seans, och ni som inte varit på seans och som inte tror på detta, jag bryr mig inte om ifall ni tror på detta! Jag ska inte kämpa för att övertyga er, det räcker för mig att själv veta! En av de döda sa att det är fina färger på andra sidan, man känner sig tyngdlös osv.. Döden är inte slutet, det är en början på ett nytt liv - utan ytlighet och materialism.
En häftig känsla att få budskap från andra sidan av nära o kära bortgångna släktingar, ett medium som inte vet ett dugg om dig berättar saker som hon omöjligt kan veta om ditt liv och ger dig ett budskap som du behöver.
Jag räds absolut inte döden!
Häftigt att läsa om era upplevelser!!
Min farmor var klinisk död efter förlossningen med min faster. Hon upplevde liknande saker som en del här inne. På den tiden ( Bulgarien på 50 talet) brände läkarna henne under fotsulorna för att försöka få respons. Det första farmor frågar när hon kommer tillbaka är just om sina fötter. På väg till andra sidan hade hon sett läkarna arbeta med att försöka få henne tillbaka till livet igen. Hon blir än idag mycket tårögd när hon berättar om denna bisarra men fina händelse. Upplevelsen av andra sidan var vacker och det hoppas jag verkligen stämmer.
men jag vet vad som väntar mig när jag dör då är det ju sanningen för mig eller hur ?
och jag har då rätt att berätta vad jag vet för andra människor som frågar utan att någon ska lägga sig i det och säga att jag inte kan säga så för att du inte tror på det...