• Anonym (vad)

Har du varit nästan "död" och kommit tillbaka vad hände?

alltså räknats som kliniskt död men sen återvänt till livet vad hände minns du något?

• Svar på tråden Har du varit nästan "död" och kommit tillbaka vad hände?
  • Anonym
    Anonym (..) skrev 2012-01-02 22:43:12 följande:
    Nej, det gör jag inte. Har jag ens sagt vad jag tror? Tror inte det faktiskt. Jag tycker bara det är väldigt fel av er att säga att ni vet vad som händer, för det vet ni faktiskt inte även om ni inte vill förstå det själva. Tro vad ni vill, men låt också andra tro vad dom vill.....

Du påstår hela tiden att du vet att vi inte vet. så då är det du som har facit i handen med andra ord.

grattis.

• Anonym
    Anton Chigurh skrev 2012-01-02 22:48:26 följande:
    Med andra ord har du inte en jävla aning om vad du pratar om här, och du borde således hålla käften och ägna dig åt saker du möjligen begriper. 

Detta är besserwisser-mentalitet när den är som sämst. En som tror att h*n kan allt i ett ämne som h*n aldrig ens varit i närheten av. 
  • Anonym (..)
    Anonym (jag) skrev 2012-01-02 22:48:16 följande:
    din sanning är tydligen att allt som skrivs i wikipedia är sant? 
    men om det inte är sant då??

varför gör du dig besväret att svara här?
    här var det en trådskapare som ville höra berättelser. därför startade denne en sådan här tråd.
    vi andra kom in o berättade, just för att det var en tråd som uppmanade att berätta.
    du kommer bara in o förstör med din besserwisser attityd.........
    Ja, det bygger iaf på mer fakta än det som du har upplevt när du "varit död" ... Om det är någon som har en besserwiser attityd så är det du, tycker jag.
  • Anton Chigurh
    Anonym (..) skrev 2012-01-02 22:50:16 följande:
    Du var verkligen en trevlig typ du, ta en titt på dig själv innan du ger dig på andra. Du vet inte mer än jag, faktiskt.
    Och var fan har jag påstått nåt annat ???

Länka gärna. Tack på förhand.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (..)
    Anonym skrev 2012-01-02 22:50:40 följande:

Du påstår hela tiden att du vet att vi inte vet. så då är det du som har facit i handen med andra ord.

grattis.

Suck, vill man inte förstå så gör man det inte. Jag vet att ingen vet vad som händer efter döden, då ingen här är död. Ni får gärna tro att ni vet men påstå inte att ni vet..
  • Lotta71

Min mamma blev förgiftad av läkemedel. Hon såg sin kropp ligga på sängen, själv svävade hon ovanför den. Hon kunde se vad som hände, minns ej om hon hörde. Sedan kom det ett starkt vackert ljus, o hon såg sin mamma. Mamman sa till henne att det inte var dax ännu, o att de skulle ses senare. Detta tröstar mig när jag sörjer min mamma som gick bort för 2 år sedan. Jag tror verkligen att jag en dag kommer att få träffa henne igen!

♥ Emanuel-98 ♥ Isac-00 ♥ Daniel-02 ♥ Axel-10 ♥ BF-120227
  • Anonym (jag)
    Anonym (..) skrev 2012-01-02 22:51:58 följande:
    Ja, det bygger iaf på mer fakta än det som du har upplevt när du "varit död" ... Om det är någon som har en besserwiser attityd så är det du, tycker jag.
    vart är din ödmjukhet inför andra människor? 
    varför hugger du så mycket?  
  • Anonym (..)
    Anton Chigurh skrev 2012-01-02 22:51:58 följande:
    Och var fan har jag påstått nåt annat ???

Länka gärna. Tack på förhand.
    Man kan svara utan att svära, låter otroligt otrevligt. Jag tolka helt enkelt det du skrev så....
  • Anonym (..)
    Anonym (jag) skrev 2012-01-02 22:55:19 följande:
    vart är din ödmjukhet inför andra människor? 
    varför hugger du så mycket?  
    Såg du ens vad jag svara på? Jag är väl den som hugger minst här.
  • Anonym

men den här tråden behöver man inte vara inne på om man inte dela samma tro på livet efter döden  ..  
    jag vet att jag kommer att komma till moder jord när jag dör och där väntar mina nära och kära
    på mig jag är inte ett dugg rädd för döden för den kommer att vara mkt bättre än vad den är här  i detta samhälle vi lever i idag 

Svar på tråden Har du varit nästan "död" och kommit tillbaka vad hände?