Har du varit nästan "död" och kommit tillbaka vad hände?
alltså räknats som kliniskt död men sen återvänt till livet vad hände minns du något?
alltså räknats som kliniskt död men sen återvänt till livet vad hände minns du något?
Du påstår hela tiden att du vet att vi inte vet. så då är det du som har facit i handen med andra ord.
grattis.
Du påstår hela tiden att du vet att vi inte vet. så då är det du som har facit i handen med andra ord.
grattis.
Min mamma blev förgiftad av läkemedel. Hon såg sin kropp ligga på sängen, själv svävade hon ovanför den. Hon kunde se vad som hände, minns ej om hon hörde. Sedan kom det ett starkt vackert ljus, o hon såg sin mamma. Mamman sa till henne att det inte var dax ännu, o att de skulle ses senare. Detta tröstar mig när jag sörjer min mamma som gick bort för 2 år sedan. Jag tror verkligen att jag en dag kommer att få träffa henne igen!
men den här tråden behöver man inte vara inne på om man inte dela samma tro på livet efter döden ..
jag vet att jag kommer att komma till moder jord när jag dör och där väntar mina nära och kära
på mig jag är inte ett dugg rädd för döden för den kommer att vara mkt bättre än vad den är här i detta samhälle vi lever i idag