• Anonym (vad)

Har du varit nästan "död" och kommit tillbaka vad hände?

alltså räknats som kliniskt död men sen återvänt till livet vad hände minns du något?

• Svar på tråden Har du varit nästan "död" och kommit tillbaka vad hände?
  • Anonym
    Anonym (..) skrev 2012-01-02 21:41:13 följande:
    Nej, det vet du inte. Du tror du vet, du fick syrebrist i hjärnan. sv.wikipedia.org/wiki/N%C3%A4rad%C3%B6denuppl... Men gå imot fakta ni, och påstå att ni vet vad som händer , och försök övertyga andra om att ni har rätt.. Om det nu är så viktigt.  Själv tycker jag det är viktigt att man får tro vad man vill, vilket man inte får när folk påstår sig veta något dom inte vet.
    Vem är du och bestämma vad jag vet?
    Jag behöver inte övertyga någon om vad jag vet.
  • smulpaj01

Ja, i somras. Har inget minne av det alls - men drömmar mardrömmar om det nästan varje natt.
    Är sjukskriven sen dess och kommer vara det lääääänge.....

• Anonym (..)
    Anonym skrev 2012-01-02 21:53:28 följande:
    Vem är du och bestämma vad jag vet?
    Jag behöver inte övertyga någon om vad jag vet.
    Det säger sig själv att du inte kan veta det, som sagt talar fakta emot dig. Men du får såklart tro vad du vill. Verkar onekligen som du verkar vilja övertyga folk om att du vet vad som händer.....
  • Anonym

anonyma som inte tro på det varför lägger ni tid och energi på tråden ? tro vad ni vill och respektera vårat tro .

• sjöjungfru

Kan säga att efter min upplevelse så är saker o ting inte så viktiga mer..Känner en inre frid, när jag tänker på att jag bara är på jorden en tid och sedan så reser jag iväg, till nya äventyr och "människor,",Jag tror oxå man träffar nära o kära som har res innan ev så träffar man djur oxå som man har haft...
    När jag hade min upplevelse då hade jag ingen närstående som hade gått bort.. Men som sagt det är en del år sen nu..Och nu har jag en hel del.. När både min far och brar  gick bort då var min sorg inte så svår... Det var bara att de hade rest innan mig.. 

• Anonym (..)
    Anonym skrev 2012-01-02 22:04:14 följande:
    anonyma som inte tro på det varför lägger ni tid och energi på tråden ? tro vad ni vill och respektera vårat tro .
    Kanske för att jag blir irriterad när folk lurar på andra deras egen tro & gör det till sanningar.
  • Anonym

Jag är intresserad av att veta vad för olycka ni var med om som gjorde att ni var "döda"...

• sjöjungfru
    Anonym (..) skrev 2012-01-02 22:05:25 följande:
    Kanske för att jag blir irriterad när folk lurar på andra deras egen tro & gör det till sanningar.
    Tro vad menar du med tro,,Detta är inget religöst. om du menar det.. .....
  • Anonym (3)

Jag var 3 år och drömde om bokstäver som slingrade i vassen, och mitt minne är att jag och flickan som jag höll på att drunkna med - hörde varandras tankar. Jag dog nog inte som så, men jag var medvetslös när jag hittades. Den andra flickan var vaken hela tiden.

• sjöjungfru
    Anonym skrev 2012-01-02 22:12:21 följande:
    Jag är intresserad av att veta vad för olycka ni var med om som gjorde att ni var "döda"...
    Jag fick ett svårt missfall,,utomkvedeshavadeskap,,som gick för långt innan det sprack,,.. Händelsen inträffade på sjukhuset efter operation....
Svar på tråden Har du varit nästan "död" och kommit tillbaka vad hände?