• Anonym (vad)

Har du varit nästan "död" och kommit tillbaka vad hände?

alltså räknats som kliniskt död men sen återvänt till livet vad hände minns du något?

• Svar på tråden Har du varit nästan "död" och kommit tillbaka vad hände?
  • Anonym
    sjöjungfru skrev 2012-01-02 20:13:50 följande:
    P.s,,har tänkt skriva en bok om min händelse men aldrig kommit till skott..
    Gör det! Otroligt intressant!
  • Anonym
    Anonym (..) skrev 2012-01-02 20:16:38 följande:
    Det där har du förmodligen drömt eller fantiserat ihop, helt sjukt att någon tror på det där. Lev inuet istället..
    Det är väl det hon/han gör. Lever! Och det är ju helt fantastiskt att hon/han har fått en chans till att leva. Läs inte här om du inte tror på det.
  • sjöjungfru
    Anonym skrev 2012-01-02 20:20:41 följande:
    Gör det! Otroligt intressant!
    Ja jag vet,,har skrivit lite..men är inte så bra på det... stavning o meningar.. :O(
  • Anonym (..)
    Anonym skrev 2012-01-02 20:21:30 följande:
    Det är väl det hon/han gör. Lever! Och det är ju helt fantastiskt att hon/han har fått en chans till att leva. Läs inte här om du inte tror på det.
    Låter mer som hon ältar. Att försöka lura andra att man vet vad som kommer efter döden tycker jag är fel, väldigt fel. Väldigt naivt att tro på det där måste jag säga.....
  • Anonym (jag)
    sjöjungfru skrev 2012-01-02 20:12:14 följande:
    Mycket inressant..Så var det för mig oxå..Man flög liksom ur sin kropp,,,jag såg min kropp ligga på golvet ..Jag stod ett  steg ifrån "dödsriket"  såg in i det..
    Det starka ljuset, Gestalter som tog emot mig...
    Jag såg också hur de försökte göra upplivningsförsök på min kropp...

MIn syn på mycket har förändrats sedab händelsen ...Känenr mig stark och utvald..
    precis. jag tror att vi som sett det, har liknande upplevelser. just i form av tunnel och färger o ljuset. sedan att man blir mottagen där. 
    hela min livssyn har ändrats pga detta.. 
  • Anonym (jag)
    Anonym (..) skrev 2012-01-02 20:16:38 följande:
    Det där har du förmodligen drömt eller fantiserat ihop, helt sjukt att någon tror på det där. Lev inuet istället..
    jag förstår faktiskt helt fullt ut, att du tycker detta är osannolikt. för hur ska man veta, om man inte upplevt det?
  • Anonym (jag)
    Anonym (..) skrev 2012-01-02 20:25:48 följande:
    Låter mer som hon ältar. Att försöka lura andra att man vet vad som kommer efter döden tycker jag är fel, väldigt fel. Väldigt naivt att tro på det där måste jag säga.....
    jag vill inte lura på någon något. inte min mening alls.
    jag bara berättar utifrån mina händelser. sen får ju givetvis var och en tro vad dom vill. 
  • Anonym (..)
    Anonym (jag) skrev 2012-01-02 20:30:33 följande:
    jag förstår faktiskt helt fullt ut, att du tycker detta är osannolikt. för hur ska man veta, om man inte upplevt det?
    Ja, det låter otroligt osannolikt & på gränsen till sjukt. Men alla får tro vad dom vill, som tur är.
  • Anonym
    Anonym (..) skrev 2012-01-02 20:25:48 följande:
    Då får jag vara naiv. Jag har upplevt tillräckligt mycket för att veta att de i min familj som gått bort fortfarande tar del av mitt liv från den plats där de befinner sig. Jag hoppas, tror och vill att vi möts igen den dagen det är min tur. Är det ljust och en härlig känsla där så är jag mer än nöjd. Ingen vet förän man upplever det men jag väljer att tro på det. Om du inte tror det så behöver du väl inte engagera dig här?
Svar på tråden Har du varit nästan "död" och kommit tillbaka vad hände?