• Anonym (vad)

Har du varit nästan "död" och kommit tillbaka vad hände?

alltså räknats som kliniskt död men sen återvänt till livet vad hände minns du något?

• Svar på tråden Har du varit nästan "död" och kommit tillbaka vad hände?
  • Waldo

Jag minns inte ett skit

Hade jag inte läst min journal och tvingat min pappa att berätta hur allvarlig min operation var hade jag aldrig fått reda på vad som hände heller
    Jag minns att jag sövdes och att jag vaknade på intensiven.

Det finns inga minnen där mellan. Totalt oromantiskt

• sjöjungfru
    Anonym (dödsångest) skrev 2012-01-02 21:08:06 följande:
    Tuuuusen tack, ängel är du!
    Tack ...för att du uppskattar detta..  Kram på dig...Men glöm inte leva livet här ... ..
  • Anonym
    Anonym (..) skrev 2012-01-02 20:52:08 följande:
    Nu har ju inte anonym berättat mer än att h*n ser ljus. Vilket h*n kan ha skrivit helt ur luften. Jag tycker faktiskt man ska hålla sina tankar & "upplevelser" för sig själv, och låta alla tro vad dom vill. Inte göra sina egna sanningar & påstå att man vet vad som händer efter döden.

Du vet inte vad som händer i döden men jag vet .

Varför ska du få lufta dina tankar och upplevelser och andra vara tysta för?

yto vad du vill och jag vet vad jag vill.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-01-02 21:23:08 följande:

tro vad du vill och jag vet vad jag vill
  • Anonym (dödsångest)

Lottorna, jag lovar att ta vara på nuet, det känns faktiskt lättare nu Tänk, ibland kommer det man allra mest behöver bara till en! Internet är oändligt stort, och av en slump hittade jag just dessa inlägg, och jag fick tröst Stor kram!

• Anonym (Massimo Dutti)

Min man har varit "död" men han hade inte någon nära-döden-upplevelse som ni beskriver. Han säger att han inte kommer ihåg någonting av det.

• sjöjungfru
    Anonym (dödsångest) skrev 2012-01-02 21:25:01 följande:
    Lottorna, jag lovar att ta vara på nuet, det känns faktiskt lättare nu Tänk, ibland kommer det man allra mest behöver bara till en! Internet är oändligt stort, och av en slump hittade jag just dessa inlägg, och jag fick tröst Stor kram!
    Tack....Kram på dig också.... Så bra att du känner dig lättad... :O)...
  • sjöjungfru
    Anonym (Massimo Dutti) skrev 2012-01-02 21:25:39 följande:
    Min man har varit "död" men han hade inte någon nära-döden-upplevelse som ni beskriver. Han säger att han inte kommer ihåg någonting av det.
    Kan vara så att det bara är en del som kan "få en sådan upplevelse".. Precis som om en del kan se " spöke" och en del ser inga alls..
  • Anonym (..)
    Anonym skrev 2012-01-02 21:23:08 följande:

Nej, det vet du inte. Du tror du vet, du fick syrebrist i hjärnan. http://sv.wikipedia.org/wiki/N%C3%A4rad%C3%B6denupplevelse Men gå imot fakta ni, och påstå att ni vet vad som händer , och försök övertyga andra om att ni har rätt.. Om det nu är så viktigt.  Själv tycker jag det är viktigt att man får tro vad man vill, vilket man inte får när folk påstår sig veta något dom inte vet.
  • Anonym

TS jag tror på det som du skriver skönt att läsa jag har också dödsångest.

Svar på tråden Har du varit nästan "död" och kommit tillbaka vad hände?