• Binaaa

Vi som ska börja inseminera 2012

Hej! 

Vi är ett par som försökt få barn i 2 år. Efter en utredning på RMC i Malmö fick vi veta att min sambo har Azzospermi =inga spermier. De ville att han skulle sluta ta sin medicin och se om de kom tillbaka, men nu har vi väntat ett halvår till. Och varje dag är en enda lång väntan....

Har nu valt en donator och ska åka och bli inseminerade på Storkklinik i Danmark vid nästa äl.
    Finns det någon mer där ute som också ska insemineras så vore det kul att följas åt! Glad

• Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012
  • jenniekk

LiveYourDreams: Har den inte kommit till på torsdag så testar jag. Hur känner du dig?

• LiveYourDreams

Vill bara ha mensjäveln så vi kan börja om ;)

• jenniekk
    LiveYourDreams skrev 2012-02-21 09:27:55 följande:
    Vill bara ha mensjäveln så vi kan börja om ;)

Är jag inte gravid så vill jag också bara ha den! Vill inte bli lurad!

Funderar på om jag kanske  inte hade ÄL och den därför är sen. Kan det va så att en äggblåsa växer som till 20mm och sen återbildas? Tror på allt utan att det beror på +...  
  • Längtan 30

Liveyourdreams å jenniekk; håller tummar å tår allt ja kan att tant-jäveln inte dyker upp å att ni får era Plus !!! 

• LiveYourDreams

Fått min mens alldeles nyss. Var väntat. Nu e jag bara nervös för att nästa äl ska bli 4-5 för då kan vi inte åka :/ uträkningarna säger dock 3e så får hoppas på det :/

• Längtan 30
    LiveYourDreams skrev 2012-02-21 13:05:04 följande:
    Fått min mens alldeles nyss. Var väntat. Nu e jag bara nervös för att nästa äl ska bli 4-5 för då kan vi inte åka :/ uträkningarna säger dock 3e så får hoppas på det :/
    fan, dumma tant t å dyka upp! håller tummarna att d stämmer m ÄL t 3/3 gumsan så ni kan göra ett nytt försök då..! :)
  • LiveYourDreams

Längtan: det gör jag med :) var så beredd på mens så jag hade redan börjat planera nästa resa. Konstigt det där, men man känner sin kropp väl ;)

• Duvan
    Binaaa skrev 2012-02-19 20:18:32 följande:
    Hej tjejer! Hur går det för er? Måste läsa tillbaka lite. 
    Själv ska jag opereras på torsdag (cellförändringar) Den 29e har jag äl- men vågar inte ännu hoppas på att få åka till storken.... Det ska säkert läka massa veckor. Vill så gärna åka den 29e!!!! Skrikandes  Men nu känns det ändå som det börjar närma sig!
    Hej Binaa, så kul att se dig här igen:)
    Jag håller alla tumamrna att operationen går bra och att du kan åka till Stork snart igen:)

kram
  • Duvan
    jenniekk skrev 2012-02-21 08:07:52 följande:
    BIM+2 idag och ingen mens. Har liite molvärk och mycket vattniga flytningar. Vågar inte testa än...
    Men jenniekk, du är säker gravid!!!
    Har läst att man kan få väldigt vattniga flytningar...håller tumamrna för dig:)
Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012