Edds skrev 2012-08-14 16:43:07 följande:
Em: ja ibland känns det som att jag gjort så sjukt mkt kontroller för de ena och de tredje , oftast för att lugna oro om ngt annorlunda uppkommit.. Men när jag och min bm gick igenom min journal så ser det ut som en felfri graviditet..hon tyckte den var ofullständig då det inte ens stod med att jag fått spruta i benet mot sammandragningar ex och att jag varit på kontroller etc. Och då blir man ju helt fundersam vad de håller på med i ibland, samtidigt som jag är jätte nöjd med att fått bekräftelse och hjälp för min oro . Tjata till dig om du är orolig även om de är svårt, jag är mesig som fan och vågar inte säga till men jag har ändå lyckats få min talan hörd. Hoppas du slipper vara oro, för de är absolut inte bra för dig eller bebben KRAM
Mitt "problem" är väl att jag berättar om min oro...men inte tillräckligt...känslosamt om man kan säga så. Äh svårt att förklara...men i och med att jag är ganska saklig så är det väl lättare att inte ta tag u saken...uran jag får liksom fixa saker själv...men nu får jag nog inte därifrån förrän vi redan lite mer i det. Har ju inte haft en direkt felfri graviditet