• Em

Vi som väntar smått i September 2012

Varmt välkommen mellie!!

• Em

Jag klagar aldrig annars, så när jag gör det vet min man att det är på allvar o att jag behöver vila. Man är ju 2 om att bli föräldrar och hur mycket det än stör mig så måste jag ta ett steg tillbaka och låta honom sköta mer i hemmet! Fast jag är INTE han vid att vara sååå fysiskt begränsad så jag kör ofta på o springer in i "väggen" varje kväll o får ischias o så ont att jag bara ligger o gråter. Så mannen håller koll på mig nu! Men att inte kunna lyfta sin son när han är ledsen gör ont i mammahjärtat, så då gör jag det och har hellre ont själv!

• Em
    Bus Norpan skrev 2012-07-16 23:29:27 följande:
    Skåne har (iallafall Malmö och Lund) =)
    Cathlin <3 Johannes <3 Charles <3 Scott <3 Linnéa

Men inte Helsingborg...
  • Em

Leia: Kanske:
    Mirjam
    Molly
    Bonnie... är de för ovanliga?

...Lovis är ju vår favorit (men det ser ju ut som vi får vänta med det)

• Em

Väntar nummer 2 och Noah är 20 mån nu... Tror att han vet att något är på gång, men inte vad! Han har blivit lite mer mammig och gosig (fast det kan man ju också tänka att det är nån fas). Dock försöker han underhålla/ trösta bebisar han träffar och blir inte avundsjuk när vi håller andra bebisar. Så vi håller tummarna!!

• Em

ISCHIAAAAAAAAS from hell hela natten....har kommit och gått o en vecka nu....himla kropp va dålig kroppen min är på att vara gravid, det är helt otroligt!!! Vili: jösses vilken stor liten pojke han är!!! Men skönt att han mår bra. Själv hoppas jag på tul fast av motsatt anledning...

• Em

Barmorskebesök idag i v 31. Allt va bra, total viktuppgång 10,5 kg o SF på 30. Bebisens hjärtljud låg på 148 o mitt blodtryck va 120/65. Då återstår bara det lilla problemet att jag inte jan röra mig utan att gråta!! Jag har sån sjuuuuk ischias!!! Inget hjälper o sömn är i princip otänkbart! Känns som om (ursäkta franskan) har en kniv uppkörd i svanskotan....men man måste ju röra sig ändå...likna efter busiga sonen, trösta, hjälpa och göra andra vanliga saker! Ska nog hyra tens.

• Em
    Superbia skrev 2012-07-19 13:04:52 följande:
    Jabba!
    hahaha jag dör!!
  • Em
    Superbia skrev 2012-07-19 13:06:06 följande:
    Imorrn ska vi flytta till vår nya lägenhet! Känns bra att komma på rätt plats så att man inte är mitt i en flytt när det är dags att föda barn.
    Lycka till!! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012