-
PRECIS!! Noah har semester till mitten av AUGUSTI...voine voine...MEN jag löste det så att jag ger bort honom lite (snällt va), åker bort tillsammans med honom lite (till min mamma o syster o campingen) och åker till campingen (föräldrarna fick en 50-års kris och köpte en camping...) tills mannen har semester i slutet av juli. Inser att jag inte klarar honom själv när han är en virvelvind och jag inte kan göra nåt i princip utan att foglossningen skriker o jag får sjuka sammandragningar...Kaksmulan1 skrev 2012-06-26 19:59:59 följande:Tänkte på detta senast idag. när jag plussade var vår son det lugnaste lilla barn som fanns, nu är han snart 2,5 år och som en tornado... från och med nästa vecka har han "semester" från dagis i 5 veckor och jag riktigt oroar mig för hur det ska gå med fogar och SD när jag har honom dygnet runt... spännande värre
-
The Family: angående Ullared behövs minst dubbelt så mycket pengar som du räknar med! Minst det mesta är som på barnavdelningen...det finns ALLT tillminst halva priset!!!
-
Hahaha ja jo visst drömmer jag konstigt, men Edds, du spelar i en helt annan liga!
-
Maglan...usch tänker på dig! Massa kramar Sjukstugan fortsätter här. Nu är både jag o Noah i däck av feber igen...dock vägrar jag sjuka mig/ vabba min sista jobbvecka...får ringa svärmor o kolla vad hon gör imorgon
-
Nu verkar det tyvärr som om jag blir hemma imorgon. Det känns mest fånigt att att vara hemma näst sista jobbdagen... I ärlighetens namn så är det för mig enklare att jobba sjuk än att va sjuk och hemma med sjuk son...men bara han blir bra så kvittar allt annat ju!
-
Stora grattiskramar Till dig kakis! Njut av dagen!!!
-
Helsingborg här!!
-
Vili: är från Hästveda ursprungligen! Roligt med nån lite "nära".
Blekingebor: tipsar om mina pärons camping i Karlshamn om ni vill semestra hemmavid: Kollevik :) -
Här görs den dära belastningen också på rutin, har min på onsdag!
Skönt att Helsingborg verkligen odiskutabelt hamnar i kategori söder Jag får mig en hejdundrandes geografilektion av er här!!
Granen: fy för folk som sviker en o lever rövare med ens känslor! Kram till dig!
LilyRose: GÖTTE!
Sophia: Härligt!!
Tänkte bara dela med mig: NU HAR JAG SEMESTER (eller ja...arbetslös) tills lillebror kommer! Såååååå nice! Så nu slänger jag klockan, stressar inte och bara njuter av att vara jag och Noah ett tag och sen hela lilla familjen på tre, innan den blir fyra!
Nu är det film, varm choklad och soffa som gäller för att bota denna förkyldning from HELL som har spökat i en vecka nu...blir liksom aldrig bättre... -
FijaLija skrev 2012-06-30 09:29:20 följande:Jag blir rörd när jag går in här och läser. Tänka sig att man kan hitta så fina människor på ett forum som familjeliv. Vilket stöd ni alla är och jag må då säga att ni gör de flesta dagar lite lättare med alla era råd och visat stöd. Det är sällan som man får så mycket förståelse som här inne! Tack tjejer! Det finns trots allt många fler vettiga människor än vad man någonsin vågat tro på med dagens samhälle och vägen det tar <3
WORD! Tänk att jag satt och tänkte samma sak!