Vi som väntar smått i September 2012
Gott snack starstruck!!! Hoppas att bebis inte skrämmer er mer!! Fb grupp är jag gärna med i, men måste kanske förvarna att jag skriver mycket om min pojk!! *stolt mamma*
Gott snack starstruck!!! Hoppas att bebis inte skrämmer er mer!! Fb grupp är jag gärna med i, men måste kanske förvarna att jag skriver mycket om min pojk!! *stolt mamma*
Sist var jag på 36 - 37 i SF på förlossningen, fast iofs födde jag 10 dagar tidigt!!
Skoogish: det är EJ ok enligt mig!! Ett barn har inte bett om att bli misshandlat av sin förälder under sin utveckling, varken i magen eller utanför!! Helt försvarslöst!! Har ett liknande problem med min kedjarökande granne, gravid i v 40 med sitt tredje barn!! Hon har rökt hela graviditeten med motiveringen att "det hände inget med mina andra barn"....säger inget till henne för det är hennes val, men egentligen borde man, för barnets val är det sannerligen inte...
StarStruck: den läkaren har begått tjänstefel!!! Anmäl honom!
Idag är det stråååålande sooool (igen) i skåne o ska vara det hela veckan!! Mannen har semester o vi ska bara åka till en sjö o baaaada hela dagen med vårt bustroll! Hurra för den RIKTIGA sommaren!
Som fijalija väntar jag nummer 2 o jag har rätt ofta fetångest!! HUR ska det gå till?? Kommer vi art klara det? Blir det så att kärleken dubblas (aj mitt hjärta då...för jag älskar ju Noah så jag nästan spricker redan) eller delas den. Hur ska vi klara sömnbristen? Kommer den lille ha kolik? Kommer Noah att klara av att bli storebror vid 22 mån?? Gaaaaahhh vissa dagar är mörker, andra är totalt solljus! Tror att det är helt normalt och stavas HORMONER!!.
Hear hear!! Super både för trötta föräldrar o gott för de som älskar lillknatten! Har du också bf 24:e!? Vi var och badade hela dagen igår...med min syster och hennes sambo, båda förskolelärare . Idag ska jag dock inte bara smörja min son, utan mig själv också!!! Haha,min näsa skulle kunna funka som signalljus!!
Näe?! Jag lider verkligen med dig!!! Och de kunde inte på något sätt fixa det åt dig?
Och såklart! Välkommen alla nya! Nu är det stranden!
Jag heter Emelie, är 28 och väntar min andra pojke! Storebror är 2 i november o lillebror var väl ett lyckligt hoppsan vi bor i Helsingborg men hoppas att snart få byta vårt trånga ( men mysiga) radhus mot EB villa i Hässleholmstrakten, där jag kommer ifrån. Har varit gift i 2 härliga år med min man som fyller 30 i okt (ångest att inte kunna göra nåt bra...) och mär jag inte är höggravid så har jag jobbat i skola några år som resurs/ specialpedagog/ lärare, men hoppas snart kunna byta det mot det jag är utbildad till - kulturpedagog, men först ska det födas barn!