• Em

Vi som väntar smått i September 2012

FrökenPilla: vilket!? Haha det är dött med det, har varit i stort sett hela graviditeten...har dock världens finasteman som är mindre orolig o mindre drivande än jag. Han fattar poängen...kramas går bra men mer ärmest ångestladdat just nu.

• Em

Idag har jag haft SOVmorgon tills kvart över 9...jag kommer inte ens ihåg när jag sov så länge sist!!! Jag mår som en prinsessa!

• Em
    Sandyfication skrev 2012-07-31 20:47:33 följande:
    Jag hängde med ett tag i början av tråden men sedan har det varit kaos i mitt liv. Jag blev lämnad av barnens pappa för drygt en månad sedan så saker är inte riktigt som dom ska just nu. Jag har dock läst det mesta ni skrivit, så gott jag hunnit med. Ska väl försöka hänga med igen nu i sluttampen! Grattis till trådens första bebis. Hoppas att ni snart har återhämtat er och får åka hem och börja leva som en familj "på riktigt"! Edds - Det har jag också hört. Att navelsträngen kan följa med när vattnet går så den hamnar mellan bebisen och "utgången" och då kläms den varje gång man får en värk. Så du är inte ensam om att ha hört att man ska ligga ner!

Välkommen tillbaka! Beklagar separationen o hoppas att du känner att du kan finna stöd i oss (och i andra såklart)! Kramar
  • Em

LillaPluppen: Hoppas att liten stannar inomhus ett tag till!!

Majsan: Välkommen!!

Här är det bara förvärkar! Över lag har jag sedan i natt mått superkymigt...inte sovit, kass i magen, trött och ont i kroppen + att jag har varit illamående och skakig! Blä för sånna dagar! 

• Em

hahaha Edds, du verkar ha en karriär inom paint!! Skönt ändå att bebis börjar lägga sig till rätta

• Em
    förstis skrev 2012-08-01 19:09:05 följande:
    Ligger här på förlossningen med högt blodtryck, protein i urinen å allmän sjukdomskänla. Blir sovandes här inatt å ev en eller två nätter till trodde dr. Hur ska ja kunna sova utan mannen? Har ju blivit totalt beroende av att ha honom brevid mig nattetid för att kunna sova.... Bebisen har de bra i allafall å de e det viktigaste!

Bra att de kollar upp dig!! Håller tummarna att bebis stannar kvar i magen ett tag till!
  • Em

LillaPluppen: låter inget vidare! Håller tummarna för dig! Och Leia: SKÖNT att det inte satte igång, men vilken liten retsticka du verkar ha i magen bra att du kollade upp det!! Idag, dagen efter Ullared, ska jag tvätta att de nyinköpta och äntligen bädda vaggan. Kanske till o med köpa en byrå som man kan ha lillebrors kläder i. Sen fattas bara en skötväska o blöjor!

• Em

BusNorpan: neeej, beklagar sorgen. Vilket hårt slag för familjen. alla positiva tankar till hela familjen!

• Em
    LeiaBus2010 skrev 2012-08-04 08:02:26 följande:
    På tal om namn.. har också fått den smällen, vi väntar ju en flicka troligtvis.. och för några månader sedan så var min sambos kusin gravid och vi var på kalas.. hon frågade då om vi hade några namnförslag och jag sa ett flick och ett kill namn...Lilly & Liam... för vi ville det skulle börja på L tillsammans med Leia då... Gissa vad hennes dotter heter nu.. man blir så arg... ska på deras dop idag med.. 
    Leia 2010-09-19 <3 Lillasyster BF 2012-09-25 <3

Amen va irriterande...så gör man bara inte! Inte när det ärfamilj,!. Jag hade struntat i vad andra döper sitt barn till...ser din flicka ut som en Lily så skit i att er "snodde" ert namn. Är det nån som frågar så hade jag berättat hur det gick till...
  • Em

Igår satt jag o mannen och pratade namn och precis som när vi väntade Noah så hänger vi upp oss på ett "skämtnamn".... Haha vi två tillsammans...

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012