• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • Em

Igår kl 3.17 kom vår lille raket, 3 timmar efter att vattnet gick. Allt gick superbra och vi valde att åka hem efter 6 timmar. Idag har Noah träffat lillebror för första gången och det gick över förväntan! Så duktig han var!!

• Em

Och grattis till alla nya bebisar! Iaf. Som jag har tänkt på dig, härligt att höra att det tillslut gick bra för dig med!!! Kramar

• NeLe
    Em skrev 2012-09-19 17:18:21 följande:
    Igår kl 3.17 kom vår lille raket, 3 timmar efter att vattnet gick. Allt gick superbra och vi valde att åka hem efter 6 timmar. Idag har Noah träffat lillebror för första gången och det gick över förväntan! Så duktig han var!!
    Stort grattis till lillebror
  • idamarja
    Edds skrev 2012-09-19 16:22:26 följande:
    Blomsterfröken: jag fick aldrig förklarat för mig varför det var svårt för min bebis att snurra sig. Hon snurrade aldrig sig och kunde inte passera rätt så jag stannade av vid 6-7 cm och vi fick ta ut henne med snitt efter 26 tunga timmar med täta värkar. Så det var minst sagt en "tuffare" förlossning. Men det verkar inte vara någonting de kan veta i förväg. Eventuellt skall jag få kollat mitt bäcken ifall det var för smalt för min lilla söt tjockis :)

Hur gick det för dig, blev det akutsnitt?
  • Bus Norpan

Äntligen i kapp. :) Har inte orkat hänga med över allt. Grattis till alla bebisar igen så jag inte missat någon. Imorgon är det förhoppningsvis vår tur. Berättar för er när hon kommit. =)

Cathlin <3 Johannes <3 Charles <3 Scott <3 Linnéa
  • NeLe

Bys norpan, Har inte du BF 3/10? Eller är det snitt du ska göra?

• Lemis

Jag har dåliga nyheter. Vår flicka har dåligt hjärta så vi ligger i lund. Hon ska op på fredag. Sen blir det två op till när hon blir äldre. Livet blev så hemskt vi hann ha henne hos oss i 1 dygn. Storebror han också träffa henne. Vi ska få.bo här nere på hotell så jag vill hämta hit storebror så vi kan vara tillsammans. Kommer inte vara lika aktiv nu dom innan. Grattis till alla ni som fått och som är på g.

höger äggledare bortopererad efter X 30/10-10, gravid BF september
  • Virvelvindan

Tänker på er Lemis!
    Många kramar

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012