• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • BlomsterFröken

Satt och läste runt lite här och kom in på att det finns olika lägen för bebisen mer än att huvudet ska vara neråt...  vid slutet av graviditeten och förlossningen... det vanligaste är att barnet har sin rygg upp mot mammas mage... men visste inte att de kunde vara en svår och jobbigare förlossning om barnet ligger år andrahållet.. och till saken hör att jag har då inte ryggen på bebisen upp utan känner smådelar röra sig lite här och där, har ni andra tänkt på hur era har legat mot slutet??

• Superbia
    IdaVasterflo skrev 2012-09-17 13:13:45 följande:
    Klockan 8.50 idag plockades min lille Aron ut via kejsarsnitt. Efter en veckas försök till igångsättning så beslutade vi oss i helgen för ett planerat snitt. Allt har gått jättebra och jag känner en sådan otrolig lättnad! Han har hunnit amma två gånger redan och ligger nu och sover på min arm. 4210 gram väger han, en stark liten pojke. Började skrika redan inne i magen vid snittet. Så älskad och så efterlängtad. Jag är så lycklig!!
    Grattis till er! Det var väl på tiden {#emotions_dlg.flower}
    ♥ Morten & Vidar 091029 ♥ Knut 110531 ♥ BF 120916
  • Edds

En flicka kom ut i lördags, jooooobbig fl men vi kommer nog oss hem snart från bb , hon är frisk o kry 4205 stor och 52 lång. Är sååå lycklig:) kommer mig inte in på fb och berätta men får berätta mer sen!

• pepitaz

Ida: grattis till dig med!!! Hoppas att du och bebisen mår bra! Och att allt gick bra trots kejsarsnittet.. Min lille man han var ganska snabb och fl var hemsk, skrek som en gorilla;) hade ingen bedövning förutom lustgasen som inte hjälpte ett skit vid slutet.:) men det var värt smärtan!!!

• Lemis

Grattis Ida. Skönt att det gick bra med snitt. Vi har också ett planerat framför oss imorgon. Vi har ju också försökt att få ut den lille men den vägra och har nu lagt sig på tvären till säte. Jag är jätte nervös och ledsen för detta, men när jag läste hur glad du lät så blev jag gladare. Grattis till er alla andra som fått bebisar.

höger äggledare bortopererad efter X 30/10-10, gravid BF september
  • IdaVasterflo
    Lemis skrev 2012-09-17 21:11:52 följande:
    Grattis Ida. Skönt att det gick bra med snitt. Vi har också ett planerat framför oss imorgon. Vi har ju också försökt att få ut den lille men den vägra och har nu lagt sig på tvären till säte. Jag är jätte nervös och ledsen för detta, men när jag läste hur glad du lät så blev jag gladare. Grattis till er alla andra som fått bebisar.
    höger äggledare bortopererad efter X 30/10-10, gravid BF september

Lycka till! Jag var också jättenervös igår, men nu känns allt bra! Det gick mycket smidigare än jag hade väntat och jag känner mig riktigt pigg ändå. :)
  • IdaVasterflo
    Edds skrev 2012-09-17 20:52:40 följande:
    En flicka kom ut i lördags, jooooobbig fl men vi kommer nog oss hem snart från bb , hon är frisk o kry 4205 stor och 52 lång. Är sååå lycklig:) kommer mig inte in på fb och berätta men får berätta mer sen!

Grattis!! Undrade just var du höll hus!
  • pollyann

Tack för alla gratulationer! Och grattis till er andra som fått era små! Wow Ida, tappert kämpat med en hel vecka av igångsättning, kan tänka mig att man hinner bli rätt otålig! Lustigt att vi fick våra små på samma dag Edds, men på tiden, det var slutväntat nu! :)

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012