• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • Dannii

Grattis Roadkill!

Själv är jag nu 9 dagar över bf och ska på andra kollen hos bm sedan jag gick över.

Haft förvärkar ett bra tag och sedan i helgen även öppningsvärkar, om det nu heter så.

Man märker skillnaden, kan jag lugnt säga!

Lycka till allihop!

• Lemis
    idamarja skrev 2012-09-22 15:49:35 följande:
    lemis: det finns ett hjärtebarnsforum här på familjeliv,

Op för Meja har gått bra. Jobbigt med slangar, men de försvinner en efter en. Längtar så efter henne. Var finns det forumet? Har du också genom gått tre stegs op. Vår Meja saknar vänster hjärtkammare.
    höger äggledare bortopererad efter X 30/10-10, gravid BF september
  • tusla

Hej!! Har inte hängt med här tidigare... Men klättrar nu på väggarna:-/ Bf i morgon, slemproppen släppte i går morse. Värkar dirrekt som höll i sig hela dan, sen poff, borta.. Nu har jag haft värkar i natt igen. Mer intensiva, ca var 10e minut.. Men känns som man bara väntar på att de ska avta igen.... Känns tröstlöst,, trots att det är så nära..

• NeLe

Lemis, skönt att höra ifrån dig! Vad härligt att det gått bra för Meja dessutom. Får jag fråga hur det kunde missas på RUL att hennes vänster kammare saknades? De går ju igenom hjärtat tänker jag och syntes inte hennes hjärtproblem redan då?

• Kladdiskaka

Bf +4 idag och jag mår rent ut sagt skit, både psykiskt och fysiskt!

• pepitaz

Lemis: skönt att allt går som det ska med din lilla flicka.. Tänkte faktiskt ställa samma fråga som NeLe ..man blir ju fundersam... Kladdiskaka: förstår dig... Även om jag fick min pojk 2 v innan bf så mådde jag lika dan som du..

• NeLe

Kladdiskaka, kämpa på vännen!! Jag ligger på bf-4 så du är inte ensam kvar!

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012