• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • IdaVasterflo

Klockan 8.50 idag plockades min lille Aron ut via kejsarsnitt. Efter en veckas försök till igångsättning så beslutade vi oss i helgen för ett planerat snitt. Allt har gått jättebra och jag känner en sådan otrolig lättnad! Han har hunnit amma två gånger redan och ligger nu och sover på min arm. 4210 gram väger han, en stark liten pojke. Började skrika redan inne i magen vid snittet. Så älskad och så efterlängtad. Jag är så lycklig!!

• Carfreak
    IdaVasterflo skrev 2012-09-17 13:13:45 följande:
    Klockan 8.50 idag plockades min lille Aron ut via kejsarsnitt. Efter en veckas försök till igångsättning så beslutade vi oss i helgen för ett planerat snitt. Allt har gått jättebra och jag känner en sådan otrolig lättnad! Han har hunnit amma två gånger redan och ligger nu och sover på min arm. 4210 gram väger han, en stark liten pojke. Började skrika redan inne i magen vid snittet. Så älskad och så efterlängtad. Jag är så lycklig!!
    Åhh grattis!!!

Fasen vad jag längtar nu!!
  • Dag och natt

Grattis pollyann!! Låter lite som min förlossning fast min var inte alls utdragen, mer än aktiva krystvärkar under 1.5 timme och de två sista värkarna fick sugklockan hjälpa till att få över lillen till oss.

Härligt Ida, det var väl jättebra att det blev ett planerat snitt till slut! Så glad för er skull - ett stort grattis! 

Pepitaz, hoppas att det sätter igång, det låter onekligen som så iaf så lycka till!!  

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥ Lillebror Isak 120910 ♥♥♥
  • Hannisen 82

Stort grattis till alla bebbar som tittat ut!!

Vi har fått tid för igångsättning imorgon bitti. Då har mina BF + 17 gått och det är dags att se vem det är som klamrat sig fast och tyckt att det är värt att stanna där inne... =)
    Var på förlossningen i går för kontroll, öppen 1cm och fick en hinnsvepning vilket satte igång aktiviteten en smula. Tyvärr kommer vi väl behöva den bokade tiden imorrn då lille draken verkar tycka det är trevligt med allt vatten den hade där inne och bara simmar runt i sitt lilla spa.. ;)

Usch så nervös jag är nu..imorgon kommer den lill*.. Nån med lite positiva ord om igångsättning..? =)

• Angie99

Ida: Grattis!!!! Jag är så glad för din skull! Hoppas du myser för fullt nu, det är du värd.

• pepitaz

Woho!!!! Min pojke föddes idag 13:08 3540g och 50 cm lång...och allt började kl 4:00 med att slemproppen åkte av. Nu ligger han och sover och ser otroligt nöjd ut.

• IdaVasterflo

Tack alla! Och grattis pepitaz! Våra små har samma födelsedag då!

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012