• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • Tinials

Grattis till alla som har fått sina små! :)

Själv har vi en liten underbaring som bara sover och sover! I natt sov hon 6 timmar i sträck! Bvc sa att det var okej att låta henne sova med tanke på att hon går upp i vikt som hon ska. Trodde aldrig att vi skulle få så mycket sömn hihi :)

• Lemis

Idag kom vår prinsessa kl 10:03 4,2 kg tung och 52 lång. Snittet gick bra och jag fick en positiv upplevelse denna gången. Hon är underbar. Jag är så lycklig, fast att det inte blev den förlossningen som jag ville haft.

höger äggledare bortopererad efter X 30/10-10, gravid BF september
  • Choccolat
    Lemis skrev 2012-09-18 17:37:14 följande:
    Idag kom vår prinsessa kl 10:03 4,2 kg tung och 52 lång. Snittet gick bra och jag fick en positiv upplevelse denna gången. Hon är underbar. Jag är så lycklig, fast att det inte blev den förlossningen som jag ville haft.

Passar på att gratta även här!!! =)
  • Angie99

Grattis Edds och IdaMarja! Och alla andra om jag missat nån. Det haglar ju bebisar här!

Tinials: Min lilla sover 6-7 timmar varje natt sen vaknar jag och passar på att ge henne mat. Alla vi har pratat med säger samma sak - om hon sover låt henne sova. Visst känns det skönt? Man tror knappt det är sant. Bara att njuta.

• Skoogish

Grattis till alla små underverk! Nu går jag bara och längtar efter min egen, som verkar trivas väldigt bra där inne :P

• Edds
    Blomsterfröken: jag fick aldrig förklarat för mig varför det var svårt för min bebis att snurra sig. Hon snurrade aldrig sig och kunde inte passera rätt så jag stannade av vid 6-7 cm och vi fick ta ut henne med snitt efter 26 tunga timmar med täta värkar. Så det var minst sagt en "tuffare" förlossning. Men det verkar inte vara någonting de kan veta i förväg. Eventuellt skall jag få kollat mitt bäcken ifall det var för smalt för min lilla söt tjockis :)
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012