• Pastell

Vi som försökt ett tag utan plus

Selina: Jag kände också så i början när jag var testgalen, det är jag inte längre för jag orkar inte vara det. Det kändes som alla plussade jättetidigt och lååångt innan bim, och syntes inget på bim-6 så var det såklart kört...blaha blaha.....

• Pastell

Jag hänger med er Vårväntan och Nellin, jag är på ÄL+4 förmodligen idag Tungan ute

• Pastell
    Ciccie86 skrev 2012-10-20 12:19:51 följande:
    Oj vad ni skrivit sen jag var inne senast.
    Det var en lättnad när mensen kom och jag trodde att jag skulle kunna hantera det bra.. Men sedan igår har jag gråtit mest hela tiden, känt mig värdelös och bara velat skrika rakt ut, känner mig så tom!! Känns som att det aldrig kommer bli vår tur.. Sen blöder jag extremt mycket..
    Försök 18 åt skogen.. Så nästa blir försök 19.. Tror jag kommer testa med ÄL tester kontinuerligt denna månad för att få riktig koll!
    Är så less på min kropp!
    KRAM! {#emotions_dlg.flower}
  • Pastell

Tror inte på det eftersom jag vissa månader fått höra, jag tror du är gravid, det ser jag i dina öööögon. Jo visst!

• Pastell
    Williams Mamma 070824 skrev 2012-10-21 00:15:13 följande:
    Inte så aktiv här nu. Gått in i en riktig Depp period. Känns som om det aldrig kommer bli våran tur igen
    {#emotions_dlg.flower} KRAM!
  • Pastell

Grattis Schniiigel!! {#emotions_dlg.flower}

Nellin: Låter ju jättespännande det här. Hoppas så att det är en eller två små ärtor där inne som byggt bo Skrattande

• Pastell
    Nellin skrev 2012-10-21 11:55:40 följande:
    Förresten tjejer... röstar ni för Billigatester eller Testlagret?
    Har mest kört med testlagret men ska nog byta över till billigatester igen för jag är inte riktigt nöjd med testlagret. Förseningar och fel på tester.

• Pastell
    Schniiigel skrev 2012-10-21 15:36:04 följande:
    Jag stnnar kvar i denna tråden :) Om det är okej och inte gör någon ledsen eller liknande. Vet ju själv hur jobbigt det är när folk plussar.
    Ska hålla tummarna att det snart är er tur och för min egna skull:)
    Helt okej för mig iallafall. Självklart! {#emotions_dlg.flower}Solig
  • Pastell

Jaa tänk om mitt humör berodde på graviditet, men så är det nog inte med tanke på att jag bara är på äl+5 idag beror nog snarare på stress över bröllop och bilköp. Bilen vi hade på G har vi inte på G så nu måste vi leta upp en ny. Jag håller på att bli sönderstressad här hemma känner jag och är så arg på allting så jag bara bråkar med sambon stackarn.

• Pastell

Önskar jag kunde stressa ner ,skulle behöva nått lugnande haha...jo man ska njuta av tiden innan men det känns ju omöjligt. Har massa i skolan också denna veckan,både redovisning och prov

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus