• Pastell

Vi som försökt ett tag utan plus

Maramina: Blir också osäker om man verkligen kan känna ägget fästa med tanke på att det inte finns nerver där osv. Själv tycker jag vissa månader det sticker och har sig lite varstans även i livmoderna, så vad vet man vad som är vad egentligen. Sedan tror jag, många känner efter lite väl mycket ibland. Men det är vad jag tror

• Pastell

Konstigt, har mensen aldrig varit sen någonsin tidigare? Har svårt att tro att bisolvonen skulle påverka just det. Kanske du inte haft äl denna månaden alls vilket kan göra mensen sen?

• Pastell
    Ciccie86 skrev 2012-10-16 18:50:05 följande:
    Jag har ingen aning. Luften gick ur mig totalt :(
    {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower} KRAM! Förstår du känner dig "lurad" .
  • Pastell

Vårväntan: Ha en mysig 6-årsdag imorgon! SkålHjärta

• Pastell

72dagar: Spännande. Delade känslor förstår jag,men det kommer nog nått fint ur det är jag säker på. {#emotions_dlg.flower}

• Pastell

Många som verkar ha äl nu i dagarna,trevligt! Då har vi nästan samma bim också Tungan ute med några dagars mellanrum.

• Pastell
    Lillnosen skrev 2012-10-16 20:16:30 följande:
    Pastell - Ja visst är vi några? Jag har troligen ÄL idag eller imorrn.
    Mmm verkar vara en hel del, jag vet inte när jag har, idag eller imorgon eller nått. Haft endel symtom så jag hoppas äl sker. Men varför skulle den inte göra det nu när jag inte har kvar PCO-utseende på äggstockarna....om man tänker efter.
  • Pastell

Har tänkt på detta nu idag, märkligt egentligen att äggstockarna kan gå från pco till se helt normala ut, bara för en viktnedgång. Egentligen , för det var ju därför han skickade mig på utredning direkt eftersom han sa jag hade pco även om det inte var så utbrett. Men de sista 3 månaderna som jag även minskat i vikt verkar jag haft äl, aldrig haft symtom innan. SÅ nu jävlar......låt det gå vägen nu! För oss alla!!!

• Pastell

BaPumba: Förstår det är skönt att mensen kom igång, då kan man ju liksom gå vidare när man ändå vet att det inte tagit sig denna månaden

Nellin: Gud så roligt! Hoppas det tagit sig, hoppas du på en eller två? Tre antar jag kan bli lite mkt hehe....

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus