• Pastell

Vi som försökt ett tag utan plus

Nä nu har jag googlat runt om det här och det verkar faktiskt inte vara nån fara om man läser runt på vad experter svarat osv. Jag litar på det. Det har med moderkakan att göra och den har inte bildats så tidigt tydligen.

• Pastell
    Nellin skrev 2012-10-18 20:07:02 följande:
    Puss på er jäntor! Hjärta
    Pöss!
  • Pastell

Lillnosen: Ingen fara Alkoholfritt ska vi definitivt ha, och det är mina föräldrar som fixar med drickat och häller upp, så kan ju alltid säga till dom. De vet ju exakt allting vad vi går igenom så det är ingen fara. Får se hur jag gör

• Pastell
    Ciccie86 skrev 2012-10-18 20:16:58 följande:
    Spottings här.. Men ingen mensvärk.. Men antar att mensen kommer..
    Ja det var väldigt långdraget...men det kan ju bli så här ibland tyvärr, även om du inte haft det så tidigare. Förr var min mens alltid regelbunden men det är senaste åren som den diffat ett par dagar, ibland en-två veckor i värsta fall.
  • Pastell

Maramina: Haha, nej det är ingen risk att jag gör

• Pastell
    JZ79 skrev 2012-10-19 01:01:21 följande:
    Pastell, jag tycker du kan dricka på bröllopet. Det hade jag gjort Glad Min läkare säger jag ska leva som vanligt fram till den dag jag plussar. Jag äter ju en del smärtstillande medicin och det räcker jag slutar med dom den dagen jag får plus på stickan. Så länge du inte super dig redlös kan du dricka både bubbel och vin till maten med gott samvete. Kram

Oj vad det skrivs mycket..skummar igenom lite bara...trött å seg efter en lång dag. KRAM å PEPP till alla godingar här inne Hjärta
    Ja det får nog bli lite trots allt. Supa mig redlös är inte en chans att jag gör haha... Kram

Önskar Alla fina tjejer en trevlig helg här inne! {#emotions_dlg.flower}Solig
  • Pastell

Nellin: Sååå späääännande det här!

• Pastell
    Lääängtan skrev 2012-10-19 13:26:34 följande:
    Usch ja, såg också den tråden, trodde det var ett skämt i början, men sen rullade de idiotiska svaren in. Inte bara empatilös, utan empatiSTÖRD.

Ja precis. Måste vara något fel där....
  • Pastell

stegen: värken kan du ha även efter ägget släppt. Tror nästan det är vanligare att man får det efter äggsläppet.

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus