• Pastell

Vi som försökt ett tag utan plus

Ciccie: När jag var oplanerat gravid hade jag inga ömma bröst förrän kanske en vecka efter beräknad mens. Hade inga symtom överhuvudtaget faktiskt. Så det är så olika det där. Många har inga ömma bröst alls

• Pastell

Åh vad spännande tråden är just nu, med möjliga Plus, framtida giftemål och förhoppningar. Hjärta

Lillnosen: Vad jobbigt att du råkat ut för detta Finns det inga alternativ till dikloflenak alls? Svår sits du hamnat i, förstår dig. Men du ska absolut inte tappa hoppet om att bli gravid. Hoppet är det sista som ska överge en {#emotions_dlg.flower} Kram!

Här har vi fått till det två gånger idag, en i förgår och förförgår, får väll köra på i övermorgon också kanske. Spermierna måste väll återhämta sig lite kanske och inte så bra att köra varje dag...men vad vet jag Tyst

• Pastell
    BaPumba skrev 2012-10-15 22:10:28 följande:
    Jag tror aldrig att JAG har varit orsaken till spänning i tråden på detta sätt innan, för jag vill aldrig yttra mig om BIM och eventuella symptom. Men nu råkade jag ju passera BIM utan att märka det, och då kändes det skönt att dela mina tankar lite mer än vanligt. Fortfarande ingen mens, så imorn blir det test. Och PLUS! Hoppas jag..:)
    Det håller vi alla tummar på att det blir!
  • Pastell

Lillnosen: Jaaa det ska jag. Tungan uteHjärtaSkål

Nellin: Men så bra, jag vet ju fortfarande inte hur sambons spermier var men förmodligen bra eftersom dom inte bett om nytt prov. Så då kanske man vågar köra på varje dag nu då! Skrattande

• Pastell
    JZ79 skrev 2012-10-15 22:41:37 följande:
    Å va härligt, du kommer få en fantastisk dag!! Ser framemot att få se en bild av klänningen sen Solig
    Haha ja....om det blir några fina bilder kanske jag vågar lägga in
  • Pastell

Lillnosen: Ja vi får hoppas det blir en kanondag! Jag har aldrig varit typen som drömt massa om bröllop och liknande, det var mannen som friade bara sådär mitt i allt i våras, vi hade inte ens pratat om att gifta oss Är du gift?

JZ79: Har redan flashat mig själv och mannen här på bilder på FL ,så det är nog lugnt hehe. Jo lär bli en hel del bilder

• Pastell

Vårväntan: Åh, men det kanske kommer senare.....det tog 10 år här....så att.... Flört

Nu ska jag sluta spamma tråden...känns som jag gör det haha.

• Pastell

BaPumba: Nästa helg, den 27:e Ja tiden rusar iväg....jisses!

Ciccie: Meeen, att du orkar vänta med att testa Jag tycker det låter väldigt troligt som en graviditet! Solig

• Pastell

Välkommen Lääängtan till tråden! {#emotions_dlg.flower}

stegen: Vad skönt att spolningen gick bra och det inte kändes nått+ att allt såg bra ut. Bara ligga i nu då Flört

BaPumba: Tråkigt med neg test. Men ge inte upp än! {#emotions_dlg.flower}

mamma0702: Tråkigt med mensen tjejen Rynkar på näsan kram

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus