• Pastell

Vi som försökt ett tag utan plus

Lillnosen: Vad skönt att det gick så bra besöket, både undersökningen och resultatet Vad glad jag är för er skull!

Nellin: Gött att det gick bra för er också {#emotions_dlg.flower}

• Pastell
    72dagar skrev 2012-10-11 11:01:46 följande:
    Mot spolning. Usch! Lugnad av rapporten nån av er gav.
    Det kommer gå jättebra! Det var inte alls så farligt, och det lilla som gjorde ont försvann när han tog ur ballongen/katetern direkt Efteråt kände jag mig lite uppsvullen och blödde lite, men det gick om fort det med. Har varken haft ont eller blött mer nu. Tänker på dig!
  • Pastell
    72dagar skrev 2012-10-11 11:51:12 följande:
    Tillbaka. Gjorde inte ont alls. Bara lätt obehagligt. Blöder inget. Har fått antibiotika.
    Ok,skönt att det inte gjorde ont. Jag fick ingen antibiotika men verkar inte fått nån infektion. Men så skröt ju läkaren om att ingen fått det på 16 år när han gjort så ....haha.
  • Pastell

Skönt för er ni som inte blödde nått, fast det var bara lite lätt blodblandad flytning typ,det sa han var normalt. Men det blödde ju inte mer än nått dygn högst och lite

• Pastell
    Ciccie86 skrev 2012-10-11 14:22:33 följande:
    BIM-1 idag och jag tog ett test.. Tokblankt, så jag antar att mensen kommer imorgon som vanligt.. Börjar bli rätt van vid dessa negativa test. Borde ej ha testat känner jag nu.. För att jag visste att det skulle bli negativt! :(
    Rynkar på näsan Kram!
  • Pastell
    Malin1988 skrev 2012-10-11 15:07:53 följande:
    Är det någon skillnad när i menscykeln man för spolning? För ifall man skulle vara gravid är det väl inte bra att göra det efter äl?
    Man får veta direkt hur det ser ut och man gör det här strax efter mensen och innan äl för att inte riskera nått+ att slemhinnan är tunn och fin då och det spelade roll tyckte jag han sa.
  • Pastell

Nu ska vi se om det blir som för vissa jag läst om, som blir gravida efter en spolning. Nu jävlar ska de hitta RÄTT! ! !  Är i full gång i verkstan nu   Förstår inte vad problemet ska vara denna gång.....12:e gången gilt tack!!!

SkålGravidSkål

• Pastell
    JZ79 skrev 2012-10-11 18:47:34 följande:
    Hjärta
    HjärtaBaby{#emotions_dlg.djavulsk}
  • Pastell
    stegen skrev 2012-10-11 18:51:30 följande:
    Jag fick ju min mens tidigare än beräknat så min spolning görs dagen innan ÄL så vi har fått sexförbud! Dock får vi börja med insemination nästa ÄL så om vi missar försök denna månaden känns det ändå OK! På tisdag är det dags för mig, antibiotika kvällen innan och diklofenak supp 1 timme innan. Nervös JA!!!!!
    Synd med sexförbudet men ändå positivt med inseminationen Du får se det så, och du, du behöver INTE vara orolig över spolningen! Nu är vi 3 st som gjort i tråden och ingen tyckte det var särskilt farligt  
  • Pastell

Lillnosen: Läste en tråd nånstans där massor blivit gravida efter spolningen, antingen direkt efter eller månaden efter. Nån skrev nått om att det blir lite "oljigare" och lättare för spermierna att komma dit de ska efter spolningen och vätskan. Så nu håller vi alla tummar för oss och såklart alla andra som inte gjort spolningen! {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus