• Pastell

Vi som försökt ett tag utan plus

Måste fråga ni som gjortt spolningen, skrev läkaren ut vul-bilder på er också? Alltså inte som jag fick men som han skulle skicka med i utredningen. Funderar över varför... fri passade ser man väll knappast på ett vul

• Pastell

Usch vad jag stavar. Och spammar tråden känns det som

• Pastell
    Lillnosen skrev 2012-10-11 19:39:14 följande:
    Hm, inte så vitt jag vet! Men de kanske sparades digitalt eller nått utan att vi vet om det. Eller så kanske de bara skrev om det i journalen.
    Kan varit så. Han kanske skulle "bevisa" att jag faktiskt inte har nån pco ,att det såg "normalt" ut. Jag vet inte
  • Pastell
    MissLoo86 skrev 2012-10-11 22:02:29 följande:
    Pastell: Håller tummarna :D 72dagar: Ja men då är det ju rätt så snart? Du får berätta mer när det börjar närma sig, så man kan hålla näbbar o klor att det lyckas :)
    Välkommen hit, om jag missat skriva det Ibland går det av bara farten här inne i tråden Håller mina tummar för dig också att det tar sig denna månaden.
  • Pastell
    Försöker skrev 2012-10-11 22:22:57 följande:
    Heja heja! Skrattande

Själv är jag smått hyper just nu... Upptäckte just ganska generöst med ljusrosa blod på pappret och jag har 7 dagar till BIM. Har fått flytningar med brun ton nån vecka före mens förut men det här var nåt HELT annat! Och igår hade jag en krafig molande värk i tjejmagen. De här symptomen har jag ALDRIG haft förut... Håll tummarna för oss nu tjejer för att det kan ha varit en riktig nid! Obestämd Kanske, kanske... Skrattande
    Spännande!!! Hoppas såå att det var en nidis nu då Solig
  • Pastell

Ciccie86: Usch vad tråkigt att det känns som mensen är på gång Men vad duktigt av dig att sluta med dina mediciner, äter ju också antidepp och trappar ner just nu. Äter lägsta dosen cipralex på 5 mg och hoppas kunna slippa dom helt om nån månad. Vill helst inte äta tabletter under grav även om de säger det är ok. Men man vet ju aldrig trots allt. Hoppas du snart mår bättre! Kram {#emotions_dlg.flower}

Försöker: Jädrans mens

• Pastell
    Vårväntanochlängtan skrev 2012-10-12 16:16:33 följande:
    Idag ska papperna skickas, nu ligger de ju ändå här hemma så nu är det väl inget att dra på. Känns faktiskt oväntat bra när man bestämt sig{#emotions_dlg.flower}
  • Pastell

Nellin: Absolut kan man må illa vid äl. Håller alla mina tummar för att nått ägg ska bli befruktat Skrattande Tror de släpper runt 20 mm eller nått. Mitt var 10 mm i tisdags, så mitt lär väll släppa nån gång nästa vecka om det fortsätter utvecklas som det ska Solig

• Pastell

Har läst att de växer mellan 1-2 mm per dygn, men det är säkert olika även där. Sen generellt brukar de säga att har de blivit så stora så släpper de. Men man kan ju aldrig vara säker där heller.

• Pastell
    Nellin skrev 2012-10-12 19:23:33 följande:
    Okej. Jag verkar ju ha oddsen på min sida då i alla fall. Och jag är en optimist så jag tänker tro att de släpper när som helst. :) Tack för hjälpen, Pastell! Jag håller tummarna för att du får en finfin ÄL till veckan!
    {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus