-
Tack snälla duVårväntanochlängtan skrev 2012-10-08 20:41:17 följande:Pastell: Hoppas allt går som smort imorgon!
-
Välkommen Jayt
Vilken fin hund ni har Nellin! -
Usch idag vill jag inte vara med alls! Jag är så nervös för spolningen....jävlar vad man ska behöva gå igenom för att bli gravid, medan andra bara blir gravida varje gång de har sex typ. (OK jag har själv blivit oplanerat gravid så jag är dubbelmoralisk på ett vis). Men ändå. Just nu känns det skit.....
men men, får se om jag överlever -
Hej alla goingar i tråden!
Först och främst ska jag skriva (av uppmaning av läkaren och sköterskan hahahha) att spolningen inte alls var så farlig som jag trodde! Att man inte ska tro på allt man läser och skrämmas upp! Det kändes som mensvärk,ibland lite mer när de sprutade men det var inget farligt. Blöder lite efteråt,de sa de att man ofta gör.
Roligt nog har jag INTE PCO, längre eller om jag ens hade det då heller. Men mina äggstockar ser helt normala ut, inga pärlband eller nått. Jag såg det själv! Han sa det kan ändras om man går ner i vikt så det är säkert därför. Men gud så bra det kändes att göra detta. Antagligen äl denna månaden för ägget växte som det skulle och genomströmningen var superbra,han behövde knappt trycka. Allt såg alltså väldigt bra ut och borde inte bli några problem. Nu hoppas jag det ska gå vägen snart -
Tack kanske 4a och Vårväntan Ja det känns himla skönt faktiskt. Och lite konstigt då jag inte har pco alls.
Och nu ringde dom från praktiken där jag var, har inte praktik längre och frågade om jag kunde jobba dygn imorgon. Så det ska jag göra, hoppas inte det börjar göra ont eller nått nu då. Många roliga saker idag känner jag -
Hade dina vänner hinder? Kanske det känns lite mer då. Men annars är det som vanlig mensvärk,ibland lite värre mensvärk somsagt när de sprutar,men inte alls så farligt och undersökningen tar några minuter bra. Först kollade han med vanligt vul. Nja nu skickar han resultatet till de som har hand om utredningen, detta var sista ledet sa han och sen bestäms hur vi ska gå vidare. Misstänker vi får försöka lite till och eventuellt få pergo för att vara säker på att äl sker, även om jag fått igång den nu troligen.Lillnosen skrev 2012-10-09 16:27:34 följande:Va skönt att höra Pastell! Hoppas verkligen det känns så för mig imorrn oxå och inte så som mina vänner kände :/ Vill inte uppleva den smärta de beskrev...
Vad är nästa steg för er nu? Ska ni försöka på egen hand en viss tid eller? -
Förresten det här med antibiotika, jag fick ingen alls. Han sa efter undersökningen att han har gjort det här i 16 år och ingen har hitills råkat ut för nån infektion,så de ger inga tabletter. Bra för mig som hatar svälja skiten
-
Lycka till imorgon Ska tänka på dig då! Alla har ju olika smärttröskel, men jag tycker inte jag har särskilt hög direkt heller så....men alla upplever ju det olikaLillnosen skrev 2012-10-09 17:33:44 följande:Pastell - Skönt att du slapp tabletter :) Ja en vän fick fruktansvärda smärtor, svimmade och blev inlagd efteråt. En annan hade grymt ont och en en annan beskrev att det var det vidrigaste smärtan hon varit med om. Ingen av dom hade några hinder :/ Men jag har ju läst om många andra som inte känt mer än lite obehag och lite mensvärk så jag hoppas verkligen att det är så för mig oxå.
Ok. Ja vi får oxå se vad läkaren säger blir nästa steg, beroende på vad undersökningen imorrn visar. -
Tack snälla alla goa fina tjejer i tråden! Det är allas tur här inne snart, det måste det vara. För det är vi värda!
-
Tänker på dig idag Lillnosen
Själv ska jag jobba dygnspass nu, usch känns egentligen som jag borde sagt nej men åh....kan ju inte säga nej när han ringer och ber på sina bara knän haha. (nästan)