Vi som försökt ett tag utan plus
Stor kram till alla som fått mensen!
Stor kram till alla som fått mensen!
Tror min spolning kommer ske nästa vecka, mensen verkar på ingång här,kommit lite blodstrimmor nu, kanske allt lossar sen och förhoppningsvis får jag mer besked och eventuellt pergotime utskrivet. Även om äl verkar hoppat igång av sig själv av viktnedgång.
Mensen kom här idag med ordentligt, men vi har inte försökt denna månaden så det var väntat. Ringde kvinnokliniken för att boka tid till spolning, de har teletid både förmiddag och eftermiddag idag, ändå säger de att det är fullt och jag ska återkomma imorgon! Kan inte hålla på att ringa hela tiden då jag har praktik sista veckan, så jag mailade helt enkelt. Funkade förra gången hehe. Verkar väldans svårt att få tag i dom per tele.
Solrosen: Vill ändå ge dig lite hopp om mer regelbunden mens och äl av att gå ner i vikt. Vet ju att du kämpar i den andra tråden, och min har de senaste två månaderna varit på 28-29 dagar till skillnad från 34-36 tidigare samt att jag haft äl och älsmärtor vilket jag inte haft på flera åååår. SÅ, kämpa på! Det finns hopp
Jag ska göra spolning om en vecka, fick en tid idag Ska bli så skönt...ja inte undersökningen men alltså...att det händer lite hehe.