• Pastell

Vi som försökt ett tag utan plus

JZ79 skrev 2012-09-02 21:00:41 följande:
    Skoj med möhippa!! =)
    Spännande att mensen inte kommit.....När ska du testa??? Tungan ute
    Ja egentligen är jag ju inte sen, men har ju känt rejält mensvärk flera dagar som den verkligen skulle komma,som man gör innan den kommer. Men vi får se. Ska vänta en vecka iallafall   Hur går det för dig ?
  • Pastell

72dagar: Usch vad trist med minus   Kram!

Ciccie: Är säkert så att din kropp prioriterar att försöka göra dig frisk och då uteblir kanske äl. Nya tag nästa månad tjejen, om den inte bara är sen den här månaden

• Pastell

Är visst på dag 28 idag, tappen känns stängd än så länge. Men det kan ju ändra sig. Ingen mensvärk idag. Det här är spännande! Mer spännande denna månaden eftersom jag för en gångs skull haft äl

• Pastell

Dag 29 idag och än har den inte kommit. Eftersom jag är typ 99% säker på att jag haft äl borde jag även få mens runt högst 30-31 dagar om det inte är något, för längre cykel tyder oftast på ingen äl Så det är lite spännande, men vågar inte hoppas. Ömma bröst, ingen direkt mensvärk förutom efter sex igår hehe. Den som lever får se

• Pastell

Här var det kört! Fick mensen idag för en stund sen. Besviken som fan såklart eftersom jag för en gång skull kände av äl och så undrar man varför det inte tog sig när jag väl fick. Men det kan ju ta upp till ett år för dom som har äl regelbundet ändå så....får försöka tänka så.

Fick mensen i skolan på lektionen (roligt) samtidigt som de gravida i min klass sitter och klappar sina magar. Kändes lagom skoj.

• Pastell
    Malin1988 skrev 2012-09-04 12:53:55 följande:
    Usch för mens pastell. Nya tag igen! Jag kunde inte hålla mej, ringde också till privata sjukvården och vet ni! Jag fick tid redan imorgon för att påbörja utredning.. Men vet att det kommer att bli dyrt förstås att gå privata vägen men jag orkar inte vänta längre. Jag mår så dåligt över att det inte blir något.. Känns som vi tampar runt på samma ställe och att ingenting händer. Men nu ska jag då dit imorgon och mannen ska lämna spermaprov på torsdag. Känns som en stor lättnad att jag tog steget och bokade tid!
    Vad skönt att ni får börja så snabbt. Det ser väll lite annorlunda ut privat Förstår du är lättad, man känner ju så när man väl tagit steget.
  • Pastell
    Malin1988 skrev 2012-09-04 14:54:46 följande:
    Jag har också blivit gravid tidigare men slutade i missfall, har ägglossning osv.. Så vi verkar vara. Samma sits...hur länge har ni försökt? Jag blev gravid på första försöket men efter missfallet har vi försökt i 10 månader...
    Har också varit gravid tidigare, med min sambo. Men det verkar som har har så sällan ägglossning och då är det ju omöjligt att det tar sig .

Nellin: Välkommen hem! Kroppen kan verkligen bete sig konstigt ibland. Men skönt ni fått tid

Själv undrar jag när jag ska höra nått mer från utredningen, de skulle ju ha möte nu i september, hoppas det sker snart.
  • Pastell
    cindy03 skrev 2012-09-04 21:05:48 följande:
    skulle ha haft min mens på fredag eller lördag men den jädrans tanten fick för sig att komma igårFörvånad har aldrig hänt mig tidigare....

Ska det krångla ska det tydligen krångla ordentligt!!Demon
    Usch ja. Beklagar tanten, den hälsade på här med idag  

Idag har verkligen varit en pissdag för mig, har gråtit halva kvällen idag pga värdelöshetskänslor. Att jag är så dålig som inte ens kan bli gravid,det är ju mig det är fel på och allt är bara åt helvete idag. Sen ska jag börja praktik på måndag vilket jag är lite orolig över också, om man får ok handledare osv.
  • Pastell
    Kravmärkt skrev 2012-09-04 22:02:22 följande:

Du är väl inte värdelös heller! Skickar en stor varm kram åt ditt håll, jag håller mina tummar hårt för dig
    Tack, detsamma! Kram
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus