Vi som försökt ett tag utan plus
Spännande att mensen inte kommit.....När ska du testa???
72dagar: Usch vad trist med minus Kram!
Ciccie: Är säkert så att din kropp prioriterar att försöka göra dig frisk och då uteblir kanske äl. Nya tag nästa månad tjejen, om den inte bara är sen den här månaden
Är visst på dag 28 idag, tappen känns stängd än så länge. Men det kan ju ändra sig. Ingen mensvärk idag. Det här är spännande! Mer spännande denna månaden eftersom jag för en gångs skull haft äl
Dag 29 idag och än har den inte kommit. Eftersom jag är typ 99% säker på att jag haft äl borde jag även få mens runt högst 30-31 dagar om det inte är något, för längre cykel tyder oftast på ingen äl Så det är lite spännande, men vågar inte hoppas. Ömma bröst, ingen direkt mensvärk förutom efter sex igår hehe. Den som lever får se
Här var det kört! Fick mensen idag för en stund sen. Besviken som fan såklart eftersom jag för en gång skull kände av äl och så undrar man varför det inte tog sig när jag väl fick. Men det kan ju ta upp till ett år för dom som har äl regelbundet ändå så....får försöka tänka så.
Fick mensen i skolan på lektionen (roligt) samtidigt som de gravida i min klass sitter och klappar sina magar. Kändes lagom skoj.
JZ79: Tack !