• Pastell

Vi som försökt ett tag utan plus

Fick själv till att två gånger ikväll haha pga att sambon varit borta och ena gången gjorde det så förbannat ONT i äggstocken när han...harkel...kom, så jag trodde jag skulle dö. Det var flera år sen det hände sist Tyst

• Pastell
    JZ79 skrev 2012-08-26 21:29:37 följande:
    Vilken lyx att få till det 2 ggr Drömmer har du äl på G kanske eftersom det kändes så??
    Nja alltså, jag har haft ont i äggstockarna förra helgen/veckan, äl-värk rejält...så jag tror liksom att jag verkligen haft äl denna månaden, för säkert första gången på läääänge. Men den försvann för några dagar sen och känner inget så. Jaja....det blir väll bara så ibland kanske   Hoppas ni får in en fullträff nu då den här månaden
  • Pastell
    Ciccie86 skrev 2012-08-27 23:42:19 följande:
    Oj vad mycket det var att läsa igen.. Har inte varit inne sedan igår morse..
    Dag 11 i cykeln idag.. Har legat på sjukhus ett dygn pga andningssvårigheter ock värk i lungorna. Visade sig att jag har en virus infektion i lungor och luftvägar. Så nu är det massa medicin och sjukskriven en vecka till :/ Usch vad livet är trist ibland. Kram på er
    Men vännen, usch vad jobbigt du har det. Jag hoppas verkligen du snart få må bättre. Stor krya på dig kram! {#emotions_dlg.flower}
  • Pastell

Stort Grattis REBSTER!!! Så roligt med Plus  !!!  Skål{#emotions_dlg.flower}

• Pastell
    Solrosen 83 skrev 2012-08-29 16:40:05 följande:
    Här kom mensen precis som den skulle 2 dagar efter jag slutat med Provera. Är nog första gången jag är glad att den dyker upp. Nu blir det en ny cykel med nya möjligheter och nya prover och sen förhoppningsvis pergotime utskrivet till nästa cykel.
    Skönt

Frida: Jag är nyfikeeeen
  • Pastell

Stora kramar till Candypink,FridaF och Nellin! {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}

• Pastell

Den här månaden har min kropp verkligen betett sig underligt. Har gått ner nästan 9 kg och är drygt 2 kg från normalvikt. Ville ner för att försöka få igång äl spontant vilket ju kan hända om man går ner. Denna månaden fick jag ägglossningsvärk som jag inte känt av på säkert 3 år och är rätt säker på att jag fick äl för första gången på månader. Brösten var ömma och har varit ömma sen dess, har haft mensvärk mer eller mindre sen dess också. Det är alltså inte alls som det brukar vara, och jag ber till högre makter (även om jag inte är troende) att det ska ha tagit sig denna månaden! Men det känns hopplöst ändå....men har ju aldrig ont i brösten annars ...

blir galen av funderingarna SkrikandesGlad

• Pastell
    Två döttrar och en son skrev 2012-08-30 15:38:46 följande:

Gud vad spännande!!!! Glad
    Ja, fast det borde vara drygt en vecka kvar om jag har en cykel på 30 dagar. Men eftersom jag troligen faktiskt haft äl denna månaden kanske den blir på 28 dagar eller nått. Dag 24 idag hur som. Tänker inte testa innan jag gått över 30 dagar. Räknar inte med nått heller,man skyddar sig själv tror jag.
  • Pastell
    Två döttrar och en son skrev 2012-08-30 15:44:39 följande:

Jo det gör man. Vill skydda sig mot ev besvikelse såklart.
    Men eftersom detta antagligen är din första ÄL på länge så hoppas man ju!!
    Varför skulle det inte kunna bli plus.....? Flört  
    För att det inte blivit det på 11 månader,så varför nu? Jag går runt och tror att det aldrig kommer bli nåt. Även om jag har varit gravid en gång tidigare. Sen har jag värk i benen idag som jag brukar få innan mensen kommer, därför tror jag det är kört. Men  varför jag har värk vet jag inte, kan ju bero på att jag svullnar så och det kan man ju lika gärna göra vid grav. men jag vet inte
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus