Vi som försökt ett tag utan plus
Fick själv till att två gånger ikväll haha pga att sambon varit borta och ena gången gjorde det så förbannat ONT i äggstocken när han...harkel...kom, så jag trodde jag skulle dö. Det var flera år sen det hände sist
Fick själv till att två gånger ikväll haha pga att sambon varit borta och ena gången gjorde det så förbannat ONT i äggstocken när han...harkel...kom, så jag trodde jag skulle dö. Det var flera år sen det hände sist
Ha en härlig semester Nellin!
Stort Grattis REBSTER!!! Så roligt med !!!
Stora kramar till Candypink,FridaF och Nellin!
Den här månaden har min kropp verkligen betett sig underligt. Har gått ner nästan 9 kg och är drygt 2 kg från normalvikt. Ville ner för att försöka få igång äl spontant vilket ju kan hända om man går ner. Denna månaden fick jag ägglossningsvärk som jag inte känt av på säkert 3 år och är rätt säker på att jag fick äl för första gången på månader. Brösten var ömma och har varit ömma sen dess, har haft mensvärk mer eller mindre sen dess också. Det är alltså inte alls som det brukar vara, och jag ber till högre makter (även om jag inte är troende) att det ska ha tagit sig denna månaden! Men det känns hopplöst ändå....men har ju aldrig ont i brösten annars ...
blir galen av funderingarna