• Pastell

Vi som försökt ett tag utan plus

Skönt det gick bra idag Nellin och ni är nöjda

• Pastell

Jisses vad ni skriver. Hinner inte med att skriva själv massa.....men jag håller tummarna för er alla här inne !  Solig

Snart plussar vi,allihopa ! Cool

• Pastell

Tycker det verkar så lätt på många ställen att få pergotime utskrivet snabbt, en annan får vänta flera månader för att svaren ska gå:s igenom och allt det där. Tror iofs inte det brukar ta månader i vanliga fall men vi råkade ju tajma innan semestern precis. Men vet andra som fått pergo utskrivet i stort sätt när de gjort ett vanligt vul.

• Pastell

Hur går det för er som har BIM imorgon eller i dagarna? *nyfiken*  Såg ni var endel i list-tråden

• Pastell
    72dagar skrev 2012-08-17 06:37:27 följande:
    Japp testar 2 ggr om dan. Inget streck imorse heller. Nog brukar man ha en äl-stegring?
    Men äl kanske inträffar lite senare denna månaden? Ge inte upp!
  • Pastell

Frida: Men usch,förstår det känns både och nu. Jag hoppas det tar sig för er,men att det kanske är högst 2 st. Det finns ju annars vissa risker vid fler.....Kram!

• Pastell
    Ciccie86 skrev 2012-08-17 12:23:34 följande:
    Här kom Mensen :(
    Neej  vad tråkigt Ciccie Kram!
    kanske 4a skrev 2012-08-17 11:46:35 följande:
    Hemma från semestern. Grattis kravmärkt!!! Har någon mer plussat medan jag varit borta?

Jag har dålig koll på cykeln den här gången men tror jag är på äl +3-4, vi fick till mys en gång under semestern, den dag jag hade positivt ältest och en gång två dagar innan det. Så jag har inte så stora förhoppningar.

kram   
    Välkommen tillbaka från semestern! Glad Det räcker ju så visst finns chansen där.

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus