• Pastell

Vi som försökt ett tag utan plus

stegen skrev 2012-10-24 22:52:37 följande:
    Pastell: ja vi struntar i tappen Hoppas hoppas du får världens bästa bröllopspresent!!!
    Och att ni också får ett underbart Plus såklart! Det ska alla få här inne!!
  • Pastell

ciccie: låter vettigt, men det känner ni ju bäst själva

72dagar: Oj vilken svår sits,förstår ni grubblar mycket över om ni ska ta upp det på jobbet då. Ja det är verkligen dyrt med ivf,verkligen inte alla som bara kan slänga upp pengar sådär Obestämd

• Pastell

Trodde mina tester skulle komma idag men icke. Beställde ju innan fem, gjorde misstaget att beställa från testlagret dock. Visste ju de brukar krångla....hoppas de kommer imorgon då.

• Pastell
    Malin1988 skrev 2012-10-25 13:00:53 följande:
    Fick svaret på spermaanaöysen idag, någon som är kunnig här och kan hjälpa att tyda? Snabbt progressiva 2% Långsamt progressiva 60% Ej progressiva 2% Orörliga 36% PH var 9,0 men det påstod dom att var ok eftersom provet analyserades efter 45 minuter Spermiekoncentrationen var 44 miljoner/ml Tacksam för svar!
    Titta här : www.familjeliv.se/Forum-4-324/m57516181.html
  • Pastell
    Malin1988 skrev 2012-10-25 14:04:23 följande:
    Tack! Kan tillägga att endast 13% hade helt normalt utseende mesans 87% var defekta antingen i huvud, kropp eller svans. Googlar och det verkade som att85% ska vara normala för att räknas som normalt :(
    Ajdå Rynkar på näsan Kanske ni har anledningen där då varför det inte tagit sig. Har läkaren skrivit hur ni ska gå vidare? KRAM!
  • Pastell

Lillnosen: Endel gravida säger ju att det kändes så innan bim Kanske är så för dig. Om ni inte haft en massa sex dvs och det är gammal sperma

• Pastell
    Malin1988 skrev 2012-10-25 17:12:50 följande:
    Det kan ju bero på att vi hade klamydia när han lämnade provet.. Men det är vi fria från nu tack å lov! Ska till läkare på tisdag...
    Får hoppas det beror på det och det är bättre nu

Här mår jag illa, om det beror på magkatarr eller inte vet jag inte. Har inte ont längre eller känner mig svullen på det viset.

Vi ska ut och äta sambon och jag ikväll Firar 10 år tillsammans idag Hjärta
  • Pastell

Tack stegen och Lillnosen

Förstår att ni haft fullt upp och knappast ork till annat, vem hade haft det?! Inte blivit mkt här heller pga stress. Men det är bara jag som stressar, inte sambon haha.

• Pastell

Vårväntan & Malin: Tack, hade det jättetrevligt igår {#emotions_dlg.flower} Ja vi ska gifta oss imorgon Solig

Stora My skrev 2012-10-25 22:09:40 följande:
    Inga som helst känningar, så försök 15 i botten. =(
    Kram! Men du har inte fått mensen än? Så länge den inte kommer är det inte kört, många har ju inga symtom innan. {#emotions_dlg.flower}
  • Pastell
    Malin1988 skrev 2012-10-26 06:43:24 följande:

Oj så kul, grattis! Njuuuuuuut av dagen. Själv firar vi snart 5 månader som gifta
    Vad roligt! Då är ni ju nygifta hihi {#emotions_dlg.flower} Gött och inte testa, hade jag bara fått mina hade jag testat men testlagret har fortfarande inte skickat några tester, jag beställde i förgår innan fem. De skulle kommit igår! Grrr!
    Vårväntanochlängtan skrev 2012-10-26 11:23:20 följande:
    Jag har fått så fruktansvärt dålig hy så några hormoner är det ju i alla fall som spökar runt där inne{#emotions_dlg.flower}
    Spännande!! Solig
    Lillnosen skrev 2012-10-26 12:25:10 följande:
    Å där kom mensen :( Skulle ju ha BIM imorrn, trodde jag, men nyss hade det kommit en del mörkrött blod i trosskyddet. Rätt så mycket, men inte så jag behöver en binda eller tampong. Typiskt. Jag hoppades ju såååå! Kroppen verkligen grundlurade mig nu! Med denna molvärk som jag annars inte brukar ha alls... Usch va besviken jag blev nu :( Vill bara gå hem och tycka synd om mig själv men halva jobbdagen är ju kvar :( Får deppa ihop ikväll och sen försöka lägga ALL fokus på huset och bara tänka på det. Lättare sagt än gjort om min kropp ska hålla på och lura mig framöver :( FAN OXÅ!!!!
    Åh nej Rynkar på näsan Fan då....säger jag också för din skull! STOR KRAM Lillnosen! {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}

Måste bara fråga om någon här i tråden beställt från testlagret på senaste tiden? Har ni fått testerna i tid? Jag beställde igår innan kl fem, borde fått dom igår. Har inte fått dom idag heller   Ska maila dom, fick göra samma sak förra gången. ILLA!

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus