Vi som försökt ett tag utan plus
stegen: mycket märkligt att du inte fått ta det provet förren nu, det var det första provet jag fick ta. Ruskigt dåligt!
stegen: mycket märkligt att du inte fått ta det provet förren nu, det var det första provet jag fick ta. Ruskigt dåligt!
stegen: Antagligen får man inte välja på det viset när man är under utredningen pga att de inte vill ta på sig något OM det händer något med fostret...eller nått. Jag vet inte riktigt varför det är så Svårt det där.
JZ79: Oj, det var en massa prover. Lär väll bli en massa rör till då
Hoppas det var en nidis som varat ett tag
Om man har rejäl tur kanske man lyckas bli gravid innan julafton, vilken julklapp det hade varit! Om vi nu får börja med pergotime nästa cykel. Min mens håller ju på att ta slut nu så det är en hel månad innan nästa. Men det hänger väll på mannens killar haha....
Försöker: Ingen aning, men det är pergo du ska äta? Vet inte om det finns sk. svag ägglossning kanske? Eller det kanske bara är nått påhitt...
Insemination, är det när spermierna är slöa som de gör detta? Eller är jag ute och cyklar? Sprutar man in spermierna då åt rätt håll?
Försöker: Blodprov som tas på dag 3 är väll fsh och tsh dvs de kollar så du inte håller på att komma in i förtidigt klimakterie (fsh) och sköldkörteln (tsh). Rubella antikroppar tog jag även dag 3 vet jag. Om äl skett kollar man senare i cyklen efter äl. Minns inte vilken dag det var.
Nu ska jag iväg och jobba en sväng, känner inte alls för det egentligen men nu hade jag skrivit upp mig på vikariebanken och jag vet ju att jag alltid blir bokad då typ....de har ont om vikarier Ha en fin kväll alla underbara tjejer!