• Pastell

Vi som försökt ett tag utan plus

Lycka till Jayt! Hoppas allt gått bra idag Glad

Maramina: Låter härligt att få vara på bra humör! Solig

Lillnosen: Förstår att ni har fullt upp nu, men det kanske bara är positivt? Man behöver ju lite annat att tänka på förutom det här som ofta surrar i skallen {#emotions_dlg.flower}

JZ79: Jag håller mina tummar på att din magkänsla är rätt den här gången! Att du är gravid! Skål

• Pastell
    Jayt skrev 2012-11-01 15:11:15 följande:
    Nu har vi varit hos läkaren. Allting såg bra ut. Sambons spermier var något slöa och antalet låg något i underkant men inget som läkaren trodde var orsak till att vi inte lyckats bli gravida. Jag har dock lite övervikt som jag bör förlora för att öka chanserna. Annars sa hon att våra chanser ser bra ut.
    Vi ska fortsätta försöka och jag ska gå ner i vikt och har inget hänt till mars blir det en spolning.
    En stor tyngd har lyfts från våra axlar och just nu känner jag mig väldigt lycklig. Vi har ju som sagt precis köpt hus så vi kommer inte hålla på och köra med ältest och grejer utan bara sexa som vanligt.
    Vad skönt för er att allt såg bra ut! Och att du/ni känner er glada och nöjda efter mötet! {#emotions_dlg.flower}
  • Pastell

stegen: Hann du?

Em me: Vad tråkigt att du drabbats av en depression, men det finns bra hjälp att få *Kram*  Skönt dock att allt annat såg bra ut! {#emotions_dlg.flower}

Ja imorgon ska jag och mannen lämna våra sista blodprover tänkte vi, han får gå tidigare från jobbet pga det, annars hinner de stänga och han jobbar inte i samma stad. Suck...alltid nått, men de är förstående på hans arbetsplats

• Pastell

JZ79: Nej, de ligger inne i datorerna remisserna, och det gäller bara på vissa orter så att säga i mitt län. De stod uppradade vilka. Sambon jobbar i ett helt annat län så det blir svårt Men detta ska vara de sista proverna.

• Pastell

Vad skriver jag...sambo??? MANNEN!! hahhaa

• Pastell
    JZ79 skrev 2012-11-01 19:21:32 följande:
    Hahaha! Det lär nog hända igen..
    Har du bytt efternamn? Vänta bara när någon frågar vad du heter å du svara fel eller skriver fel när du ska skriva under något Tungan ute Det tar lite tid att vänja sig Skrattande
    Tack för förklaringen om vc och prover. Får kolla upp det om det är ännu fler prover sen
    Hahah ja, det är ovant att säga man, och ja jag har bytt efternamn också. Eller jag har mitt gamla som mellannamn och det är så svårt och veta hur man ska skriva, säga vad man heter. Ska man använda mellannamnet också osv uff ja...
  • Pastell
    JZ79 skrev 2012-11-01 19:32:32 följande:
    Visst är det härliga "problem"? Skrattande  Det tar ett tag, sen sitter namnet som en smäck Tungan ute
    Du får be dom på sjukhuset kontakta mig om de inte fattar hur de ska göra så din man kan ta prover på annan ort, haha!
    Haha får göra det Tungan uteSkål
  • Pastell

Maramina: Då förstår jag att du har endel att tänka på Usch!

Stegen: Skööönt

• Pastell

Vårväntan: Nej det är ingen fara att äta sertralin vid graviditet och amning för den delen heller Har folk i min närhet som gjort det!
    Verkar lite olika hur de kör med proverna i ordning, jag gjorde de bland de första (tsh,rubella).

• Pastell

Maramina Jädra mens, men gott att du är vid gott mod ändå Solig

JZ79: Klart du ska få + denna månaden! Cool Ge inte upp! (meeen jag vet hur det är)

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus