• Pastell

Vi som försökt ett tag utan plus

Jaha nu ser jag i ett mail jag fått, de har sålt slut på lagret. Får dom på måndag eller tisdag. Suck...då hinner la mensen komma.

• Pastell

Ja någon måste plussa,helst alla innan detta år är slut. Hoppas jag av hela mitt hjärta, för det är vi alla värda Hjärta

Har tyvärr också varit med om månader då kroppen betett sig väldigt annorlunda än den brukar, inte fan var jag gravid då heller. Dock brukar hoppet dala varje gång jag får värk i benen några dagar innan mensen kommer. Då vet jag det är kört.

• Pastell
    Malin1988 skrev 2012-10-26 13:05:39 följande:

Eller inte bara för att du inte testar :) hoppas på plus!!!!
    Har inte testat mig på flera månader, men denna var jag sugen,och så blir det såhär Jaja! Shit happens. Ikväll ska vi duka och fixa i lokalen.

Glömde ju svara dig Ciccie: Vi ska gifta oss borgeligt, i den lokal vi hyrt. Eller hus, jättemysigt ställe. Vi ska ha ett litet bröllop. Precis som vi vill ha det. Min sambo friade i Mars, sen dess har vi planerat
  • Pastell

Försöker: Tack ska du ha Kul att se dig här igen! Ingen aning tyvärr vad som händer med din kropp,jättesvårt att svara på. Kanske du haft äl två gånger? Det kan ju ske vad jag hört. Annars svårt att veta. Jag fick också en blödning en månad 6 dagar efter äl (vad jag trodde va äl) men var inget och ingen aning var blödningen kom ifrån. Svårt Obestämd

Jag måste fråga er här inne om råd, vi ska ju duka och hålla på i lokalen ikväll. Vi ska ju gifta oss borgeligt och tror vigseln kommer ta runt 20 min. Ska vi ta fram stolar till gästerna eller ser det fjantigt ut? Vi är inte så många, runt 25 bara. Några lite äldre, samt min pappa som har parkinson. Eller ska vi ta fram några få stolar? Eller inga? Det är ju ingen lång tid visserligen men vet inte om de äldre/pappa orkar stå?

• Pastell
    Maramina skrev 2012-10-26 14:24:06 följande:
    Hoppas Pastell att du får en riktigt underbart dag imorgon!

Tack going
  • Pastell

Maramina: Ja jag hade nog själv tyckt det kändes enklare att ha en stol att sitta på, än stå upp i 20 min. Jag blir lätt sån att jag inte vet var jag ska göra av mig själv,armar osv
    Förstår det är skönt att vara hemma, fy sjutton för möss Riskex blir man ju knappast mätt på. Nu får in slappna av igen hemma i Sverige

• Pastell

Lillnosen: mmm, får bli stolar till alla eller några Hoppas du snart mår lite bättre tjejen...förstår att du har en pissdag idag med tanke på mensen....blää.. Usch! Kram!

• Pastell

Heeej tjejer!!!

Nu är jag äntligen fru! Vi hade det underbart igår, perfekt allting! Tack för alla hälsningar! Nu är underbara Hjärta

Beklagar mensen Nellin.
    Tyvärr får jag sälla mig till skaran. Min mens kom ett par dagar förtidigt Vet inte alls vad kroppen håller på med. Men den kom och försök 12 åt skogen. Men jag är lycklig ändå just nu! {#emotions_dlg.flower}

• Pastell

Jayt: Jag hoppas jag grattat er till drömhuset, annars, GRATTIS!

stegen: Tack

Jz79: Ja det känns så bra att vara Fru helt plötsligt haha. Men vigselakten minns jag knappt nått ifrån,var så nervös och tagen haha...började lipa såklart vilket jag verkligen inte trott jag skulle göra, fick med mannen också på att lipa haha...fint Ska bli kul att se det som var filmat sen.

• Pastell
    stegen skrev 2012-10-28 17:33:51 följande:
    Ingen mens än, inte ont men på någon vänster känns det som den kommer att komma Tappen hårdare idag än igår och känns större? Tusan också!!!
    Inte alls säkert den kommer heller Jag tänker skita i att känna på den där jävla tappen i fortsättningen, den var nämligen stängd senast i natt (jaa jag var tvungen känna haha) och så kom skiten tidigt på morgonen. Litar inte alls på det där
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus