• ensamärstark

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mikeybe skrev 2017-11-29 18:01:51 följande:

Syns något svagt?

Nej tyvärr inte
  • ensamärstark
    Miniloka skrev 2017-11-29 20:52:58 följande:

Min ägglossning borde va idag eller hur? Är så ny på det här.

Nae, dom är inte positiva ännu. Sen infaller äl oftast 24-48 timmar efter positivt ägglossningstest
  • ensamärstark
    emmaisson skrev 2017-11-30 17:14:29 följande:

Fick hem tester som jag beställt idag. Tänkte ta en av stickorna imorgon, men kunde inte hålla mig. Blev ett test med eftermiddagskiss (ska ta ett till imonbitti) men är det ett streck där? Eller inbillar jag mig?? Blir galen... är bara på ÄL+7 och BIM-6/7. Detta är ett testa tidigt från babytime.

Jag litar inte på dessa test när man testar tidigt. Jag fick väldigt synligt positivt på äl+5 med dessa (var spökstreck)
  • ensamärstark

[quote=78235375][quote-nick]Mikeybe skrev 2017-11-30 18:05:16 följande:[/quote-nick][/quote]

Tyvärr så ser jag ingenting men jag kanske är blind! Hoppas du har rätt

• ensamärstark

Jag måste vara knäpp va? Det är inget? Eller är det? Morgonögon som är alldeles grusiga.

Ser ni något??!!

Äl+9

• ensamärstark
    denbästafamiljen skrev 2017-12-02 08:33:09 följande:

Jag ser nått svagt! Så svårt att se genom telefonen! Men nått ser jag allt :))))

Herregud! Stämmer detta så har jag blivit gravid 3 gånger på 3 månader. Hoppas det stämmer nu!! O isåfall vill vara kvar!!
  • ensamärstark
    denbästafamiljen skrev 2017-12-02 08:10:03 följande:

hallå på er!

Här är ett test jag tycker mig se liiite svagt på. Vad tror ni? ????

Har bim om 6 dagar men kunde inte låta bli att testa!

Åh grattis du är gravid!!! :D
  • ensamärstark
    nufårvise skrev 2017-12-02 09:10:31 följande:

Dagens...fortfarande skumt.

Det syns ju något där

Men testet ser ju väldigt skadat ut samt ser jag inte om det är någon färg?

Men har du fått lika sträck i två dagar så är det säkert något! Kan du inte prova ett annat test?
  • ensamärstark
    nufårvise skrev 2017-12-02 09:14:55 följande:

Strecket syns inte längre, bara vid genomlysning.

Åh jag hoppas!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester