Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Testa predictor early! Kostar 99kr på kronans apotek vet jag. Visar tidigt o e känt för att inte visa spökstreck'! :)
Testa predictor early! Kostar 99kr på kronans apotek vet jag. Visar tidigt o e känt för att inte visa spökstreck'! :)
Tack för att du kommer ihåg mig! :) Nej..jag sitter här efter negativa test o väntar på att blödningen ska börja..mår inte alls bra! Denna gången tog det mig hårdare.. Hur går det för dig?
Skulle köpa ett PE på apoteket igår men de fanns inte så kom hem med ett CB early... anade något svagt så plockade isär det, haha!! Vad tror ni? Testlagret visar inget eller om jag tittat jäääätte noga kan jag se något. Är det ett spök?
Jag kan se en skugga på mitt test, men mensen kom senare. Ska man anta att det bara är ett spöken streck eller vad ska man tro?
har man liten halt av hcg i urinen annars eller varför skulle ett av dessa test ge utslag?
Vet ej om bilden kom med?
Alltså jag har fortfarande graviditetssymtom?
Det känns som att jag vägrar tro på att jag inte är gravid. Åh vad detta känns jobbigt...
Men kan ändå inte hjälpa att känna oro. Har försökt i flera månader nu. Sedan innan sommaren. Har som sagt ett missfall under den tiden och sen hände detta för några dagar sedan. Kan det verkligen ta såhär lång tid att bli Gravid? Utan att det behöver vara något fel?
Vet inte om de syns men tog et earley graviditetstest. I början trodde jag de var bara i syne jag såg för tyckte de var ett svagt plus men sen börjar de bli mörkare och min sambo kan tydlig se ett svagt streck Men fick också ett positivt ägglosningstest de är svårt att få de på bild men ser ni något? Får nog testa mig lite senare för att se om de är något.
Styrka till dig! Önskar dig all lycka. Jag vet inte alls vad som beräknas som "lång tid", därav min fråga. Hoppas inte du tog illa vid dig! Kram
Är det här en rimlig ökning? Det översta från söndag, mittersta igår (ej morgonurin) och det nedre från idag? Är orolig att det är ett missfall.. :(