• ensamärstark

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

1pigg1 skrev 2017-12-03 12:44:36 följande:

Grattis! Håller tummar och tår! Här är lite fakta om krämen jag rekommenderat: "Progesteron krävs för en fullgången graviditet. Det ombildar livmoderns slemhinna (endometriet) till en sk sekretorisk slemhinna som tillåter implantation av det befruktade ägget. Den höga mängden progesteron ser dessutom till att slemhinnan stannar kvar i livmodern vilket naturligtvis är avgörande för en fullgången graviditet"

Lycka till! Kram

Tack snälla för att du tog dig tiden att kolla upp detta åt mig!! :)
  • ensamärstark
    LovJ93 skrev 2017-12-03 16:12:30 följande:

Hej!

Har lite svårt att förstå detta själv, är på bim -1 och ÄL +11 och gjorde test från testlagret nyligen och får detta resultat, är det ett plus eller inbillning?

Plus!! Grattis du är gravid :) vad roligt vi är många som plussar nu. Jag plussade själv igår
  • ensamärstark
    LovJ93 skrev 2017-12-03 20:52:40 följande:

Men grattis själv!!! :) vad har du för symtom?? :)

Oj känns som jag har allt. Ömma svullna bröst, ömms bröstvårtor, uppblåst o rapig, massa molvärk men mest på vänstersidan i ljumsken, halsbränna. Vatten och saliv smakar metall/blod...

Du då?
  • ensamärstark

Någon som har erfarenhet av predictor early?

Är i äl+11. En helt okej styrka för denna tid va?

Jag är nojig för jag har två tidigare missfall i bagaget.

Men tycker testet är lite konstigt för teststrecket ser mycket smalare ut än klntrollstrecket, brukar dessa tester bli så?

• ensamärstark
    Frankie0911 skrev 2017-12-04 20:01:08 följande:

Jag ser din men ingen annans. konstigt.. Grattis till plus =D

Samma här! Vad märkligt!

Tack!! :)
  • ensamärstark
    AnnaB90 skrev 2017-12-04 21:21:53 följande:

Wow vilket fint plus!! Stort grattis :)

Tack!! Jag är överlycklig men är ändå fortfarande väldigt nervös att det inte ska gå vägen (jag vet.. måste skärpa mig med oroandet men jag hoppas jag landar lite snart
  • ensamärstark
    Charlieellerså skrev 2017-12-04 21:41:17 följande:

Starkt och fint för att vara på Äl +11

Tack jag hopps det är ett gott tecken! :)
  • ensamärstark
    frestelsen skrev 2017-12-05 07:29:46 följande:

Ett väldigt fint plus:)

Om du känner dig osäker ta ett digitalt:)

:)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester