Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Men dina har ju också stegrat bra, du ska se att det är starkare imorgon <3
Men dina har ju också stegrat bra, du ska se att det är starkare imorgon <3
Översta idag, nedersta från i tisdags 2dagar sen. Är det verkligen tillräcklig ökning?
Ja absolut:)
Om du tar ett digitalt imorgon eller övermorgon kommer det stå 2-3 och de brukar ske kring bim:)
Det tycker jag är absolut nog starkt för den dag efter ägglossning :). Med ett av mina barn fick jag med dom där stickorna (gravidkollens tror jag det var) aldrig riktigt starkt plus tidigt och då testade jag med måååånga test en tid :)
Tack snälla ni för lugnande o fina ord! Jag ser nu när jag la ihop testlagret ihop med dom andra att det var en jättefin stegring! Så jag ska försöka tagga ner nu !
Stor kram till er alla <3
Jag fick aldrig starkt över huvud taget på de stickor som du nu testat med (gravidkollens för dig också?), så de blev inte starka efter BIM heller och den graviditeten resulterade i en tös som fyller 3 år nästa år :).
Lätt att säga att det kommer att gå bra....sitter man där själv med positivt på stickan så är man ju livrädd! Dessutom efter missfall....Men, jag vågar ändå tro att det kommer att gå vägen för dig denna gång :) Positivt på stickan på dag 11 om jag minns rätt? Var orolig, men tillåt dig också att våga tro på det som nu finns :)
Stor kram och lycka till!
Fattar ingenting. Testet visar fortfarande negativt men fortfarande ingen mens. Bim+7 nu. Vad kan de va frågan om? Hade jag varit gravid skulle väl testet garanterat visa de när man är Bim+7?
Hej
Jag skulle ha mens i onsdags eller nu på söndag. Fick en liten blödning som jag kan få i onsdags. Men det liksom kommer inget mera. Tog detta gravtest förut men jag vet inte. Ser ni nåt?
Det är ett extra känsligt test. Hade inget annat hemma. Ska köpa ett vanligt sen och ta. Jag skulle ha mens imorgon tror jag. För jag hade ägglossning så sent denna gång
Hej!
I september plussade men fick missfall (och har testat negativt efter det). Hade ÄL typ 1/2 december och har känt symtom så tog ett test mest på skoj igår och får detta, fattar ingenting...Brukar restlagret visa missvisande plus? Ska köpa CB och testa också men det är ju så tidigt...