• ensamärstark

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Penguinlover skrev 2018-02-20 07:25:03 följande:

Vad tror ni om detta? BIM-1.

Tror detta KAN vara positivt. Jag har fått liknande som varit spök men tror detta kan vara riktigt. Vänta någon dag o bekräfta med annat test jag vågar inte riktigt säga grattis ännu :)
  • ensamärstark
    Charlizee skrev 2018-02-22 18:15:50 följande:

Vad tror ni??

tyvärr ser det ut som ett klassiskt spökstreck, fick flera sådana här precis likadana tyvärr.

Så vågar inte säga grattis men råder dig till att testa med ett annat test.

Ex predictor early
  • ensamärstark
    Anglabajjen skrev 2018-03-06 08:54:02 följande:

Jag trodde det inte var möjligt för mig som är pco:are att bli gravid på egen hand.

Men jag hade fel! ?

Jag har blivit gravid 4 gånger, har med pco.

Grattis!! :)
  • ensamärstark
    Anglabajjen skrev 2018-03-06 09:47:59 följande:

Tack så mycket! :)

Jag är verkligen hur glad som helst. Men nu är jag bara rädd att det inte ska gå vägen ut. Jag har läst att risken för missfall är större hos pcoare.

Vet du om det stämmer?

*orolig*

Jag vet inte faktiskt, jag fick två tidiga missfall på rad innan denna höll sig kvar (är gravid nu i vecka 18)

Men nej, jag tror knappast det kan ha något att göra med pco.

Försök att njuta istället :)
  • ensamärstark
    Mylilla86 skrev 2018-03-06 14:44:04 följande:

Tog just de här (ur samma urin) ÄL +11, eller BIM -2. Strecken kom inom 5 min... vågar jag tro något...?

Tror absolut dessa kan vara positiva. Fortsätt testa kommande dagarna. Det ökar i styrka om det är en graviditet :) vet själv hur det är stt försöka läääänge
  • ensamärstark
    Mysanska skrev 2018-03-06 18:07:54 följande:

Läkaren sa att hcg blodprovet var negativt i fredags men jag tycker jag anar ett streck ändå

Dom ser blanka ut i mina ögon. Vet att det är lätt att se vad man skulle vilja se :/
  • ensamärstark
    Bettieboop skrev 2018-03-06 21:08:23 följande:

Åh, likadant för mig idag!

Jag skulle tyvärr inte tolka detta som positivt? Men kanske dålig bildupplösning
  • ensamärstark
    Mylilla86 skrev 2018-03-08 08:49:32 följande:

Idag ser mitt test ut såhär! Så kanske denna gång... vågar fortfarande inte tro något

Du ÄR gravid! Grattis :)
  • ensamärstark
    Sarahj1988 skrev 2018-03-09 09:05:51 följande:

Testade i morse igen. Fortfarande ganska svagt. Nu har jag testat tre sådana test med liknande sträck. Är det inte konstigt om alla skulle vara spöksträck? Har någon varit med om det?

Söndag, måndag och fredagens test

När jag fick svaga streck under en veckas tid som inte ökade något markant i styrka så sluta det tyvärr för

Mig i ett tidigt missfall :(

Du får nog avvakta o se om strecket ökat något om ett Par dagar. Du borde se en tydlig ökning
  • ensamärstark
    Sarahj1988 skrev 2018-03-09 10:21:00 följande:

När i cykeln började du testa?

Och när fick du missfallet?

Ha en fin dag!

Jag har ingen aning faktiskt då jag hade haft ett missfall månaden innan med. (Blev två missfall på raken) så vet tyvärr inte vart i cykeln jag var..

Men strecken blev aldrig starkare än sådär som dina oxh efter en vecka var dom negativa och jag började blöda. Fick även positiva på digitala under den tiden.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester