• ensamärstark

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

WickedyWitch skrev 2017-12-21 22:47:47 följande:

Tog detta i morse på äl+8.. sjukt tidigt men plussade med sonen svagt på äl+10 sist med samma test. Ovan på detta har jag molvärk till och från, rikliga vita flytningar (sorry), trötthet och illamående. Samt att min tapp är mjukare än vanligt. Min brukar alltid vara hård annars när jag känt.

Vad tror ni? ?? (Fixat med kontrast osv)

Tror negativt tyvärr
  • ensamärstark
    MissNorberta skrev 2017-12-26 17:53:31 följande:

Lägger till en till haha tkr mig skymta ngt men man blir ju knäpp...äl testen har varit pos i en och en halv vecka nu (lika starkt streck på alla så def pos) med så ngt händer ju tror jag

Ser ingenting tyvärr
  • ensamärstark
    Upprepade missfall skrev 2017-12-27 23:40:26 följande:

Resultatet var ju smått märkligt, ser ut som att det är fel på testet. Reklamera det o gör ett nytt tycker jag.

Det är inget fel på testet. Konturerna syns alltid så det visar rätt.
  • ensamärstark
    Pigall skrev 2017-12-29 12:45:15 följande:

Svårt att säga eftersom att färgen inte runnit igenom ordentligt. Då kan det bli synvillor. Har du någon bild efter att färgen runnit klart? Tycker mig se något men tycker att strecket ser ojämnt ut samt för nära kontrollstrecket. Testa med ny bild.

Jag håller med här
  • ensamärstark
    9089 skrev 2018-01-02 17:08:11 följande:

Bilden blev ju skitdålig såg jag nu. Provar om denna är bättre

Positivt! Mitt var svagare än sådär när jag fick mitt första positiva :)

Idag såg

Vi ett pickande hjärta på VUL
  • ensamärstark
    maria1992 skrev 2018-01-02 19:23:49 följande:

Hej tjejer!

Blir galen... haft ?nästan positivt? på äl stickan typ 4-5 dagar. Vaf beror detta på???

Kan ni hjälpa mig att tyda? Normalt har jag inte ens ett svagt streck resten av månaden...

Ni som har svaga streck, är detta också ett svagt streck??

Jag tolkar det inte som direkt starkt. Väntar du äl i dagarna?
  • ensamärstark
    Memlan skrev 2018-01-03 06:38:00 följande:

Någon som också ser? Gårdagens längst upp och dagens längst ner, extremt ömma bröst kom som ett brev på posten igår kväll.

Förlåt men dessa ser ut exakt som CBs klassiska spökstreck. Jag har fått mängder av sådana på dessa tester och alla såå svaga har varit spök, tyvärr. Och mina var ännu tydligare, cb är skit när det gäller dessa väldigt svaga strecken.. Hoppas ju för din skull att det inte är så i ditt fall, skulle råda dig o ta annat test, ex predictor early eller testlagret. Dom har jag aldrig fått spök på. Lycka till!
  • ensamärstark
    felicia321 skrev 2018-01-08 21:42:05 följande:

Färgrester eller början till ett plus, vad tror ni? Verkar ju dessvärre vara en del färg i den delen av stickan, så det kanske är ogiltigt då?

Jag skulle nog ta en ny sticka om jag var du
  • ensamärstark
    Bilibop skrev 2018-01-11 07:22:30 följande:

Den övre togs igår och den undre idag , tycker det svaga ändå är starke idag. Blir knäpp.

Jag tror inte dessa är positiva tyvärr
  • ensamärstark
    MikaelaAM skrev 2018-01-25 06:24:46 följande:

Tidigt missfall.

Är det svårt att bli gravid efter ett missfall?

Började blöda idag.

Första ägglossningen efter graviditeten och vi fick missfall i v5. Kraftig rinvägsinfektion, kan det påverka?

Jag fick tidiga missfall två gånger innan denna graviditet, blev gravid på första försöken efter missfallen. Alltså tre gånger på tre månader. Men än sålänge verkar det hålla i sig denna tredje gång, går in i vecka 12 idag
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester