• ensamärstark

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

frestelsen skrev 2017-11-13 16:54:31 följande:

Tycker med att de ser lite starkare ut men kanske lite flr lite ökning..

I mitt tycke är det slldeles för lite. Ringer kvinnokliniken i grannstaden imorgon bitti o hoppas jag får mer tur där
  • ensamärstark
    Tuttifrutti17 skrev 2017-11-13 17:39:41 följande:

Någon som fått såhär på clearblue early? Eller ser ni ens något? Taget på kvällsurin.

Det inget tyvärr
  • ensamärstark
    Tuttifrutti17 skrev 2017-11-13 17:39:41 följande:

Någon som fått såhär på clearblue early? Eller ser ni ens något? Taget på kvällsurin.

Det inget tyvärr
  • ensamärstark
    biancas09 skrev 2017-11-13 19:43:33 följande:

Hej!

BIM -2, graviditetstest i morse negativt, detta är ett ägglossningstest som jag har läst ska vara känsligare för graviditetshormonet, ser ni strecket? Kan jag tolka det som att jag är gravid eller är det riskt att det är efter ägglossning strecket visar?

Ett ägglossningstest vissr inte om du är gravid
  • ensamärstark

Mitt blev ett missfall. Blödningen jag hade mellan måndagen o fredagen var förmodligen missfallet. Men varför testerna blev positiva efter blödningen började är för mig en gåta.

Men idag såg det ut såhär iaf.

Cb plus och testlagret visar fortfarande ytterst lite positivt men digital sa inte gravid :(

• ensamärstark
    1pigg1 skrev 2017-11-14 14:06:09 följande:

Jag är verkligen ledsen för din skull om du har fått missfall. Är du säker på att det inte bara var en mensliknande blödning du hade, en del blöder ju hela graviditeten? Vissa får dessutom inte positivt förrän v 5-12 och en del har långsammare stegring. Menar inte att ge falskt hopp utan delar bara med mig av information. Kram

Ja i och med att jag fått positivt på både stickor och digitala innan. Som nu visar negativt i dagsläget så är det väldigt troligt att det är kört :(
  • ensamärstark
    frestelsen skrev 2017-11-14 15:21:40 följande:

Beklagar:(

Jag vet hur du kämpat.

Hoppas verkligen det tar sig snart igen

Ja fy :( men det är bara stt bita i det sura äpplet och fortsätta försöka, nuvet jag ju att jag blir gravid. Men två missfall på två månader känns inget kul.. frågan är om jag kan behålla

En graviditet. Båda är ju extremt tidiga missfall med. Runt BIM båda gångerna...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester