Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Tycker med att de ser lite starkare ut men kanske lite flr lite ökning..
Tycker med att de ser lite starkare ut men kanske lite flr lite ökning..
Någon som fått såhär på clearblue early? Eller ser ni ens något? Taget på kvällsurin.
Någon som fått såhär på clearblue early? Eller ser ni ens något? Taget på kvällsurin.
Hej!
BIM -2, graviditetstest i morse negativt, detta är ett ägglossningstest som jag har läst ska vara känsligare för graviditetshormonet, ser ni strecket? Kan jag tolka det som att jag är gravid eller är det riskt att det är efter ägglossning strecket visar?
<3 håller tummarna gör dig
I knew it! :)
Mitt blev ett missfall. Blödningen jag hade mellan måndagen o fredagen var förmodligen missfallet. Men varför testerna blev positiva efter blödningen började är för mig en gåta.
Men idag såg det ut såhär iaf.
Cb plus och testlagret visar fortfarande ytterst lite positivt men digital sa inte gravid :(
Jag är verkligen ledsen för din skull om du har fått missfall. Är du säker på att det inte bara var en mensliknande blödning du hade, en del blöder ju hela graviditeten? Vissa får dessutom inte positivt förrän v 5-12 och en del har långsammare stegring. Menar inte att ge falskt hopp utan delar bara med mig av information. Kram
Tack hörni! Det känns ändå okej. Nu vet jag ju att det var missfall. O hellre att det sker nu än senare :(
Beklagar:(
Jag vet hur du kämpat.
Hoppas verkligen det tar sig snart igen