• ensamärstark

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

UngmammatillE skrev 2017-11-03 17:49:39 följande:

Kan de vara så? På CB digitala får jag bara en cirkel medan på stickorna så blir strecket starkare. Vet du om man kan ha molande värk innan ägglossning? Eftersom jag haft de i två dygn nu. Ursäkta frö alla frågor. Ganska ny med allt. :)

Jag brukar ha molande värk i flera dagar innan äl :) ibland till och med en vecka
  • ensamärstark
    UngmammatillE skrev 2017-11-04 10:56:32 följande:

Jag igen! Här är ÄL från imorse. Vet att de ska vara starkare eller lika starkt. Men detta måste ju vara så nära ett positivt man kan komma? Eller är de bara drömtänkande? Strecket har ju ändå blivit starkare och starkare och smärtan i magen är inne på dag 3... blir galen! Tacksam för svar!

Jag gissar nog på att du kan ha ett par dagar kvar till ägglossning ändå :)
  • ensamärstark
    UngmammatillE skrev 2017-11-04 13:07:36 följande:

Okej :) men när testen visar positivt har man ÄL då eller ska man få de inom npgon dag? :)

Olika. För mig har dom visat positivt både samma dag som ägglossning och en dag innan ägglossning
  • ensamärstark
    Matthilda skrev 2017-11-05 19:25:11 följande:

Vad tror ni om detta?

Skulle tippa på stt det är positivt imorgon och stt äl sker inom närmsta dagarna så sexa på nu :)
  • ensamärstark
    Carojline skrev 2017-11-06 09:47:46 följande:

Hej,

Försöker få barn nr 2. Har försökt sen juli.

Är en person som testar väldigt mycket, kan verkligen inte hålla mig! Men alltid så får jag totalt blanka test. Jag försöker vrida och vända men ser ingenting.

Men i förrgår så gjorde jag ett cb plus test och tyckte mig skymta någonting bim -4. Testade sedan igår att ta ett cb early som jag då hoppades skulle visa starkare bim-3 men visst det visade ju lite tydligare men fortfarande väääldigt svagt att man knappt ser det. Tycker ju det skulle vara lite tydligare iom att det ändå r ett early test. Sen imorse så tog jag ett cb digital som sa ej gravid. Blev så ledsen.

Har hört så mycket om spökstreck men aldrig fått något själv. Men nu så har man antagligen fått uppleva det själv. Eller vad tycker ni? Visst ser det ut som det är något där.

Jag tycker nog tyvärr det set negativt ut
  • ensamärstark
    Millannn skrev 2017-11-06 11:06:24 följande:

Ser ni nåt? Taget med morgonurin eller ja jag kissade vid 7 men somnade sen om och kissade nu igen. Denna bild är taget inom testtiden och jag tyckte nig kunna se ett streck irl.

Jag ser tyvärr inget
  • ensamärstark
    Queva skrev 2017-11-06 20:41:12 följande:

Skönt man inte är ensam...! Jag kan tyvärr inget se. Men vet du om om babyplan brukar ge spökstreck?

Babyplan ger spökstreck! Och väldigt tydliga sådana med tyvärr. Jag råkade ut för det denna månaden :(
  • ensamärstark
    Queva skrev 2017-11-06 21:50:21 följande:

Okej. Hursåg de ut då? Aldrig sett de inna. På Babyplan

Här! Var ännu mer synligt i verkligheten. Inom tiden, rosa, rätt plats. Strecket är fortfarande kvar på testet.

• ensamärstark
    Älskart skrev 2017-11-06 22:06:30 följande:

Ser jag i syne? :O

Samma test på båda korten, och inom testtiden

Jag tycker inte det ser ut som något streck utan som stt hela området mellan controllstrecket och teststrecket är fullt med färgrester, hur ser det ut nu när det inte är färgrester kvar?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester