• ensamärstark

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

hggeli skrev 2017-10-27 14:17:20 följande:

Det ser postivt ut, men jag har haft måånga kemiska när jag fått positivt tidigt så bäst är alltid att vänta till åtminstone äl +12 med att testa.

Jag skulle dock ta det som en tidigt positivt, grattis , och sen avvakta och testa senare om 7 dagar kanske =)

Ja du har nog rätt. Får avvakta några dagar, men känner jag mig själv så kommer jag inte kunna det, haha :)

Men om det ökar i styrka borde det ju vara positivt?
  • ensamärstark

Jag testade igen med babyplan nu imorse. Negativt.

Så spökstreck igår. Verkar vara många som får spök på dessa då de får ju inget vidare betyg av mig

• ensamärstark

Det verkar som även jag blev offer av babyplans spökstreck! Verkar vara många dom får dessa så det är ju jättetråkigt.

Den översta Stickan visade svagt positivt.

Dom två dagarna efter klart negativt :(

Här är översta Stickan nytagen för två dagar sen

• ensamärstark
    Millannn skrev 2017-10-29 20:08:57 följande:

Spökstreck? Det här med dåligt tålamod..

Det är vitt där teststräcket ska vara så tyvärr verkar den väldigt negativ :/
  • ensamärstark
    Millannn skrev 2017-10-29 21:01:29 följande:

Det var ju med kvällsurin så inte så konstigt men man får konstiga infall

Jag vet :) går själv i väntans tider här. Är äl+ 7 bara o blir tokig snart. Vill vet nu! Haha
  • ensamärstark
    Pusselbiten88 skrev 2017-10-30 08:05:00 följande:

Hade ni litat på det här plusset ? Det är ett CB PLUS och hört att flera får spök osv...... är på ÄL +10 eller +11

Testade även med testlagret men ser inget där?

Ganska tydligt pluss jag tror det är äkta!

Men testlagret. Det ser ut som ett av deras gamla test? Kollat så inte det är gammalt?
  • ensamärstark

[quote=78149989][quote-nick]Charlizee skrev 2017-10-31 16:10:19 följande:[/quote-nick][/quote]

Tyvärr har mina spökstreck med cb varit såhär om inte ännu starkare :/

Prova ett predictor early

• ensamärstark
    Milou3 skrev 2017-10-31 21:05:38 följande:

Är det positivt så kommer du se en tydlig ökning om 2 dagar men förstår om det blir svårt att hålla sig så länge :)

Håller tummarna för dig!

Hur gick det för dig? Var det inte du spm fick positivt tidigt på babyplan?

Jag fick det med nämligen. Var du gravid eller var det spök?
  • ensamärstark
    Milou3 skrev 2017-10-31 21:38:57 följande:

Jo fast antingen var det extremt spök eller så började ägget fästa men sen släppte. Är på äl+11 nu och testade senast i morse väldigt negativt så inväntar mens om 3-4 dagar :(

Nya tag ...

Fick du spök eller är du gravid?

Mitt var också spök :/

Jag testa imorse.

Är på antingen äl+9 eller äl +6. Negativt än sålänge förutom det första testet jag tog. Det var synligt positivt och rosa och fint. Strecket satt på rätt ställe inom rätt tid med. Så vet inte vad det var frågan om men babyplans tester får inga höga betyg från

Mig inte :/
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester