• ensamärstark

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

frestelsen skrev 2017-09-05 19:20:38 följande:

Ser verkligen positivt ut:)

Åh tycker du?
  • ensamärstark
    Hf84 skrev 2017-09-05 19:50:59 följande:

Jag ser ett svagt plus och hoppas det ökar i styrka. På vissa foton ser jag ingenting och på några ser man tydligt :)

Ja det är ju så svagt
  • ensamärstark
    Hf84 skrev 2017-09-05 20:23:10 följande:

Men du har ju några dagar kvar till bim? Det hinner bli starkt :)

Jag tänkte testa igen imorgon bitti så får vi se hur det ser ut då
  • ensamärstark
    frestelsen skrev 2017-09-06 10:04:25 följande:

Tycker ff de ser ut som plus:) men å andra sidan är deras test skit.. pröva ett annat märke?

Jag vet jag har fått folk på dessa förut. Men jag tror nu att det är negativt ändå, så väntar o ser om mensen kommer på fredag. Om den inte gör det så tar jag ett nytt :)
  • ensamärstark
    Milou3 skrev 2017-09-06 10:09:31 följande:

Ser nästan ut som gårdagens. Om jag vore dig skulle jag testa ett Predictor Early ist! De ger aldrig spök och så är det rosaröd färg så lättare att se! Kan visa positivt upp mot 5-6 dagar innan BIM

Okej! Jag avvaktar nog till helgen o ser om mensen dyker upp innan jag slänger ut mer pengar på test. Jag känner mig dock ganska övertygad på att dessa var spökstreck :(
  • ensamärstark

Nu har jag spottings så mensen kommer. Nog redan imorgon så mina clearblue verkar ha varit spök. Jävla skittest :(

• ensamärstark

Tidigt ute. Äl +9. Väldigt tidigtt ute. Men har haft grymt ont i brösten o bröstvårtorna, samt stickningar i tjejmagen i ett par dagar.

Dom är negativa va?

• ensamärstark
    lilaemma skrev 2017-10-02 10:58:37 följande:

Svårt att se på mobilen. Jar du provat att lysa igenom testet?

Menar du hålla en lampa bakom?

Nej jag gjorde inte det
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester