• ensamärstark

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Daisydelight skrev 2016-08-22 21:46:48 följande:

Radioactiive vore jag dig så skulle jag åkt in akut istället för att gå och oroa sig eller boka in ett vul privat så fort som möjligt.

Lycka till.

Att åka akut är ju inte att rekommendera då det ej är något akut, ring istället gyn eller kvinnokliniken och be dom ta in dig på ett VUL. Om de säger nej så bekosta ett själv. Men nej, inte akut
  • ensamärstark
    Vadhänder skrev 2016-09-02 21:34:15 följande:

Bara färgrester va? :(

Sådär blev mitt test. När det låg brevid en ÄL sticka. Textremsan suger upp färg om ett annat test med färg ligger brevid..
  • ensamärstark
    Adelaide1 skrev 2016-09-04 21:40:29 följande:

Blått JÄTTESVAGT och lika brett som det vågräta strecket. Hur ser spökstrecken ut på Cb plus? Är det så här?

Kram

Mina spökstreck har sett ut sådär med, tom starkare :/ brett o blått, men mensen har kommit ändå, har hänt under två cykler senaste tiden . Hoppas dock ditt är äkta! Jag skulle prova ett annat sorts test om jag var du! Lycka till
  • ensamärstark
    cncncn skrev 2016-09-14 16:34:25 följande:

nu har jag har positiva ägglossningstester i 3 dagar någon som vet varför? har tagit dom 16.00 alla 3 dagar.

och teststrecket är starkare än kontrollsträcket på alla 3..

Jag har med haft så i flera dagar. Tror Max var 3-4 dagar innan det blev negativt igen. Vet inte varför dock :/
  • ensamärstark
    Trolltrio skrev 2016-09-16 06:36:51 följande:

Någon som ser nåt? Morgonurin, men bara tre timmar som jag hållit mig. Före bim, oklart hur mycket

Ser ingenting, men bilden är tagen så långt ifrån
  • ensamärstark

[quote=76979259][quote-nick]Glädje skrev 2016-09-17 21:13:15 följande:[/quote-nick][/quote]

Ser tyvärr ingenting :( CB ger ganska tydliga spökstreck nu förtiden med som ovan skrev så prova ett annat test

• ensamärstark
    LinaLinus skrev 2016-09-17 23:25:20 följande:

Jag har åter igen de svaga strecken på verkligen alla test jag tar.... bim för 2 dagar sedan men äl + 10 .... är super svara streck verkligen men kan det vara något ändå! Tänker för igår kväll sa min sambo att han va 99% säker på att jag är gravid eftersom jag (smaka) som jag gjorde när jag va det. Och ägglossningstest är starka men inte positiva.... Och igår kväll och idag mår jag illa :( .... så frågan är om de är normalt att de är såhär svagt nu?

Ser inget men måste fråga. Har du bara 8 dagars lutealfas? För du vet väl att om ÄL blir sen så flyttas ju BIM med.
  • ensamärstark
    LinaLinus skrev 2016-09-18 00:05:53 följande:

Därför det var ett MEN äl för tio dagar sedan. Hade ju senare äl än vanligt.

Ja men då kan ju inte BIM varit? :) om du i vanliga fall har 14 dagars lutealfas. Och idag är på ÄL+10. Så är det BIM-4 idag :)
  • ensamärstark

ÄL +10 idag. Brösten har växt o ömmar som satan, dock får jag alltid så veckan innan mens.

Men, sista två dagarna har jag varit så okontrollerat trött! Som jag skulle kunna somna ståendes vart som, fast det kan ju ha många orsaker såklart. Tog test imorse, men tror mina ögon låter mig se vad jag så gärna vill se. Över två års försök nu..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester