• ensamärstark

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

iceice_85 skrev 2016-07-13 22:08:59 följande:

nu håller vi tummarna. hoppas allt går vägen. :)

Tack! Ja någon gång ska det väl bli vår tur.. I höst ber vi om

Hjälp om det ej hänt något tills dess, vore ju roligare att lyckas på egen hand :)
  • ensamärstark
    Karitziana skrev 2016-07-15 09:39:35 följande:

Vad säger ni om detta ÄL test? Hade ni räknat det som positivt?

Jag hade inte tagit det som positivt men väldigt nära. Skulle tippa på positivt i eftermiddag eller imorgon.

En del har snabb stegring och en del mer långsam
  • ensamärstark
    L 91 skrev 2016-07-16 10:10:08 följande:

Någon som ser minsta lilla? Olika test och olika dagar.

Nej tyvärr ser dom helt blanka ut :/
  • ensamärstark

Alldeles för tidigt o testa egentligen. Men tänkte. ÄL+8 och ett testa tidigt test.. Inte morgonurin. Jag kunde inte hålla mig, testet rooopade på mig ! Haha!

Ser ni nåt?

• ensamärstark
    Girpwr skrev 2016-07-22 18:06:08 följande:

Vet inte... Man anar kanske nåt men det är ju väldigt tidigt! :)

Ja det är på tok för tidigt men kunde inte hålla mig. Nu väntar jag till måndag!
  • ensamärstark

Imorse tog jag en Sticka från testlagret. Tyckte jag anan något först. O när jag lös bakom så syndes ett streck! Aldrig sett så innan..

Men syns inte på bilden

• ensamärstark
    Nykär15 skrev 2016-07-23 22:04:19 följande:

Alla ggr jag faktiskt varit gravid (4 st) så har ett streck synligt genom lampan på Testlagrets (enda jag helt litar på så tidigt då de alltid varit helt blanka när jag inte är gravid, aldrig spökstreck för mig) varit första tecknet, dagen efter har det precis gått se med ögat, och sedan har det ökat. Så det är nog nåt för dig!! Håller tummarna för mer synligt i morgon :)

Jaså? Ja vi hoppas ju självklart men detta var mitt sista testlagret. Har CB plus, digital, PE. Och ett testa tidigt kvar! Haha
  • ensamärstark

Spök eller inte?? Det är så himla synligt och tydligt. Speciellt i verkligheten! Men har fått spök på dessa innan! Fasen att jag dumpa urinet!

Vad tror ni? Ser ni nåt?

• ensamärstark
    glittersol skrev 2016-07-24 11:06:08 följande:

Jag ser! Men jag hade tagit ett nytt med annat märke!

Ja det är helt klart något där, men som sagt fått spök förut. Har har fler olika i skåpet men hällde ut urinen!! Så får snällt vänta o ta ett nytt imorgon :)
  • ensamärstark
    Symetrical skrev 2016-07-24 11:14:54 följande:

Men det där kan ju inte vara spök! Vågar mig absolut på ett försiktigt grattis med ett sånt brett och tydligt streck.

Håll dig i fyra timmar till och ta ett annat test!

Åh gör du?! Känns för bra för att vara sant!! Nej jag vågar nog inte "slösa" något annat test! Jag ska nog försöka hålla mig tills imorgon bitti! Fylla dagen med aktiviteter med barnen så dagen går fort så tar jag ett predictor early imorgon bitti!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester