• ensamärstark

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

emelieB skrev 2016-03-25 12:07:59 följande:

Är det vanligt att RFSUs test får någon form av torkstreck?.. Glömde av det och fick se efter att tiden "gått ut" att där var ett streck.

Jag skulle nog gå på vilken färg strecket har. Grått - spök/torkstreck,, inte gravid. Men om strecket var rosa skulle jag nog vara lite mer hoppfull o ta ett till test :)
  • ensamärstark

[quote=76473317][quote-nick]emelieB skrev 2016-03-25 12:55:37 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag tror det kan vara något!! Ta ett till!! :)

• ensamärstark
    Cecilia1983 skrev 2016-04-02 08:44:27 följande:

Morgonens test... Svårt att veta om det är färgrester eller inte :(

Det är färgrester.. Jag har fått så flera gånger på testlagret, negativt tyvärr :/
  • ensamärstark
    Cecilia1983 skrev 2016-04-02 08:57:00 följande:

Hm tråkigt.. Är färgrester kvar även när testet torkat eller försvinner det då?

Tråkigt när man inte kan lita på testerna till 100%

Ibland blir resterna kvar ibland inte. Jag ge slutat köpa testlagrets gravstickor för dom ger sådana här resultat ibland
  • ensamärstark
    Fidelisen skrev 2016-04-03 15:12:45 följande:

Dagens. Bör väl vara positiva?

Jag ser dom som negativa. Teststrecket är svagare än kontroll
  • ensamärstark
    eg90 skrev 2016-04-14 18:21:17 följande:

Dagens test.

Ser ju ut som början till streck men bara på kanterna o inget i mitten? O väldigt mycket färgrester. Hur ser testet ut när det är torkat. Tveksam till just detta test tyvärr
  • ensamärstark
    Nostalgity skrev 2016-04-17 17:12:35 följande:

Hade ett gäng äl tester hemma... Tänkte bara kolla läget med kroppen så att säga.

Är på äl+ 5-6.... testet nedanför är så som de brukar se ut efter äl... Alltså typ ingenting.

Nu fick jag ett rätt starkt streck... Syns tydligare irl.

Någon som har nå idéer varför??

Starkt? Vart då? ;) tycker ena är helt blankt o det andra väldigt svagt?
  • ensamärstark
    Nostalgity skrev 2016-04-17 21:57:06 följande:

Det ena ÄR blankt, precis som det brukar vara. Det ena är svagt, men starkt jämfört med vad jag brukar ha.

Ah okej, jag får alltid streck var jag än är i cykeln men vet att det är olika. Dock tror jag inte det betyder något speciellt att du fått lite utslag på ena testet
  • ensamärstark
    snippisen skrev 2016-04-22 20:29:17 följande:

Fortfarande inget eller är det jag som ser i syne? Syns lite bättre i verkligheten...

Nu tyvärr det ser väldigt blankt ut tyvärr :/ hur många dagar efter ÄL är du?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester