• ensamärstark

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

HCS skrev 2016-03-20 13:06:52 följande:
    Ser tyvär inget.. :(
    Inte jag heller på bilden ;) men i verkligheten så tyckte jag jag skymta något. Men jag är väldigt nya på dessa test så . Tar ett nytt på tisdag morgon då är jag på ÄL+10 :)
  • ensamärstark

Detta måste vara fel va? Ser ju något med strecket ser ut att sitta väldigt nära kontrollstrecket va? Men jag vet inte riktigt vart det ska sitta för jag är ny bland dessa tester. Dom är från billiga-tester.se .
    Någon som vet?

• ensamärstark
    HCS skrev 2016-03-22 09:58:47 följande:
    Teststrecket kommer ca 0,5 cm ifrån kontrollstrecket. Som gravidkollens och rfsu röda. Jag tycker mig ana svagt rosa där det ska komma, men litar inte på svaga från bt. Hoppas att det ökar inom ett par dagar!
    Okej, nu när det är torkat ser jag inget streck längre. Åkte o hämtade ut min CB plus o tog ett sådant men ser inget på det. Men urinerat fick ju stå i rumstemp i tre timmar, men det kan väl inte.
    Så det är nog inget även denna månad.

Har även ett predictor hemma men vet inte om jag ska ta det imorgon bitti eller vänta ett par dagar till.. Är ju ändå på ÄL + 10 idag
  • ensamärstark
    schober skrev 2016-03-22 11:58:21 följande:

ÄL+11/BIM-3 visst f*n är det ett rosa streck? Det är fullt synligt och var/är starkare i verkligheten och inom tid, känns väldigt hoppfullt!

Positivt! ;)
  • ensamärstark
    vanjastina skrev 2016-03-22 16:05:48 följande:
    Jag tycker ditt streck ser svagt rosa ut, just dessa stickorna kan vara lite luriga tycker jag :p Hade testat med predictor early i morgonurin om jag vore du, tror ändå det kan vara ngt!
    Ja nu vet jag inte vad jag ska tro. Fick en liten större spotting nu på eftermiddagen. Haft superlättad spottings ändå sen typ ÄL+6 men idag på ÄL+10 kom en lite större. Så har tack vare det en känsla av att kanske mensen är på väg? Får se hur jag gör imorgon bitti om jag testar annars väntar jag nog ett par dagar till :/
  • ensamärstark
    grizz skrev 2016-03-25 08:29:12 följande:

jag ÄR verkligen gravid!!!!

Grattis! En fråga bara? Fick du gravid 1-2 efter att du fick 2-3?
  • ensamärstark
    grizz skrev 2016-03-25 09:23:58 följande:
    tack!!!! ja det fick jag, lite konstigt kanske.. min senaste mens kom 25/2, så enligt babyberäknaren stämmer det översta! plussade igår på bim+2:)
    Okej låter ju skumt att få 1-2 efter 2-3 ;)
  • ensamärstark
    frestelsen skrev 2016-03-25 10:22:04 följande:
    Kan ju va olika koncentration på urinet bara
    Ja det är klart det tänkte jag inte på :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester