Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Tjejer/kvinnor detta måste väl ändå vara ett positivt ägglossningstest? Eller?
Tjejer/kvinnor detta måste väl ändå vara ett positivt ägglossningstest? Eller?
Tog nyss det här äl+11.
Är det nåtr där tro?
ÄL +13 idag. Alltså mens imorgon. Hade ändå lite förhoppning om denna månad för den kändes annorlunda mot övriga men testet ser negativt ut så verkar inte tagit sig även denna månad.
Nu är det snart 2 1/2år sedan vi började försöka.
Vad tror ni?
Ser tyvärr inget:(
Bra att ni ringer nu. Tror ni behöver det, sen ska man ju inte säga att de inte går iaf.. vi vart ju gravid nu när vi slutade med letrozole, o utan att ens försökt.
Men kan va bra o ta prover på er.
Tror nog din sambo kommer över saker inom tid. Min man va inte så pigg på hjälp i början men de släppte efter ha pratat med läkaren
Det var ingenting på mitt. Mensen kom nu på eftermiddagen en dag för tidigt,. Nya tag... Igen.. Känner att jag kanske behöver en paus från "bakandet" ett tag nu... Men det är så svårt att "stänga av" för jag känner min ägglossning så tydligt p kan ju inte låta bli att ha sex då samt känna efter o hoppas efter
Lider med dig:( hoppas de blir din tur snart
Hej tjejer, har en fråga om grav-test då jag gjorde ett idag dock va d kvällsurin. Men inom den rätta tiden får jag ett suddigt streck plus kontrollstrecket, väntar en stund till o då är d blankt dvs neg. Vad tror ni?
Fler som fått sånna skumma resultat av TL:s tester?
Har lagt upp en zoomad bild innan men tänkte ge helhet så man ser mer.
det är inom torktiden och strecket är ljussvagt rosa men sitter längre ifrån kontrollstrecket men ändå på torkdelen så det sitter inte på/i/under plasthöljet utan ca 0,5cm-0,7cm ifrån plasten
Är lotnr: 20160825
Har även fått svagt med en liiiiiten blå sticka från Tradera men vågar inte lita på dom efter allt man läst men lägger in de också.
Testerna är tagna i förrgår och bilderna tagna under torktiden
Vore intressant och veta om fler fått specifikt just sånna resultat av TL testerna
Hej! Två snabba fråga bara! Inte kan man trixa fram ett streck om testet inte är positivt? Tog detta test idag och såg något svagt men fick inte med det på bild men nu när jag trixat så ser jag ju något där. Ser ni det oxå? Bilden tagen efter ca 5min in på testtiden.
Sen undrar jag även om ett riktigt riktigt svagt test blir starkare när det torkat? Det vill säga från knappt synligt för ett otränat öga till ett relativt synligt, tjockt, blått streck? Jag har testat med clear blue..