• ensamärstark

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Pulvermos skrev 2016-11-03 09:54:28 följande:

Har ju inte samma bild i original längre men har en annan bild. Jag vet ju så klart att det är svagt, tagit i dålig vinkel men som alltid syndes det mer i verkligheten????Eh jag vet inte, man får ju som vanligt avvakta och ta ett nytt om ett par dagar.

Jag personligen är extrem skeptisk åt CB i och med att jag fått spökstreck på deras. Alltså starka, och blå men ändå inte varit gravid.

Har blivit totalt övertygat på pluss för det var så tydligt och alla här på FL såg med o sa positivt. Men det var bara spök.

Så prova gärna andra sorter?
  • ensamärstark
    Girpwr skrev 2016-11-23 21:11:12 följande:

Är det nån som har erfarenhet av detta? Är idag v4+5. Har fått svaga test, sedan en vecka. Har dock blivit starkare så småningom. Idag fick jag ett starkare streck på ett 50 miu test än vad jag fick på samma test för en vecka sedan. Idag har det småblött när jag har varit på toa men nästan inget i bindan och jag har haft ganska starka menssmärtor. Missfall på gång? Hur länge kan man ha positiva test efter missfall? Kan jag fortsätta testa de närmsta dagarna för att se om det blir starkare eller svagare? Bifogar bild på dagens test (övre) och förra veckans (undre) där man ser ökningen under en vecka...

Alltså, jag skulle nog inte tolka dessa test som positiva alls. Jag ser eventuellt något men ser mer ut som skugga. Svårt det där :/

Om du skulle vara gravid med en frisk graviditet så borde du sett en klar ökning under en veckas mellanrum.. Detta ser tyvärr inte ut som det :/ hopps jag har fel dock! Lycka till
  • ensamärstark
    Sally8585 skrev 2016-11-30 22:12:53 följande:

Översta taget nu. Äl test. Undre bilden tidigare idag. Jag har ÄL nu va? Eller ska det vara ännu starkare för att vara positivt :O haha!

Inom 12-48 timmar ;)
  • ensamärstark
    Mariiiiiie skrev 2016-12-07 19:56:37 följande:

Bim +5 idag, Har så himla ont i äggstockarna. alvedon och värmekudde för mig ikväll. Undra om mensen är på ingång tro?

Är du säker på att du haft ägglossning? Det kan inte vara det nu annars?
  • ensamärstark
    Mariiiiiie skrev 2016-12-07 21:19:17 följande:

Hade mens 4 november, så tror ej att det är de :/

det är absolut inte ovanligt att ägglossning ibland kan ske senare än vanligt eller helt utebli. Vilket ofta är orsaker till försenad mens
  • ensamärstark
    Sally8585 skrev 2016-12-15 10:46:15 följande:

I mina ögon ser inte det där positivt ut. Det är ej lika starkt eller starkare än kontrollstrecket :)

Det är ju starkare än kontrollstrecket
  • ensamärstark
    Skrutt 83 skrev 2017-01-18 11:34:20 följande:

Tror det där är ett tidigt plus!!!

Herregud tror du det??? Vi har försökt i med är 2 1/2 år !
  • ensamärstark
    frestelsen skrev 2017-01-18 16:50:22 följande:

Tycker mig ana nått:) spännande:) hoppas de är din tur nu!!

Haha jag är som vanligt skeptisk! ;) vi försöker inte lika aktivt och intensivt just nu. Har blivit mycket besvikelse under 2 2/1 år... men vi pricka in klockrent under ÄL ändå så hoppet finns ju såklart. Tänkte ta en ny sticka imorgon bitti. Då denna sticka ej var med morgonurin
  • ensamärstark
    frestelsen skrev 2017-01-18 19:49:41 följande:

Förstår det men tycker ditt ser mer åt de rosa hållet än spök:) håller koll imorgon efter ditt test:)

Testa snabbt i farten i morse men det verkar vara negativt..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester