• ensamärstark

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Swisss8988 skrev 2017-10-27 06:49:04 följande:

Hej jag är lite osäker:/ testade i tidigare i veckan och fick ett synligt pluss med RFSUs test och idag testade jag med clear blue. Och tycks inbilla mig ett streck:/ det kanske ät för tidigt att testa eller är jag inte gravid:/

När man får positivt för att sedan hå till negativt test så kan det bero på en kemisk graviditet eller väldigt tidigt missfall, HCG försvinner ju inte utan anledning :/

Avvakta ett PR dagar till o ta ett nytt test då
  • ensamärstark
    Swisss8988 skrev 2017-10-27 08:02:15 följande:

Så du tror på missfall men har ej fått någon blödning än:( vill verkligen att de ska gå bra! Hur menar du mef kemisk gravitet?? Ska göra de och hör av mig om de förändras.

Tack för hjälpen

Blödningen kan komma senare.

Jag fick en kemisk graviditet förra månaden. Positiva gravtest som sen blev negativa :( blödningen kom några dagar senare.
  • ensamärstark

Hur är det med babyplans testa tidigt egentligen. Är på äl +5.... men det måste ju vara omöjligt att få positivt på Stickan såhär tidigt?

Men det visar helt klart något på Stickan.

Hade en kemisk graviditet förra cykeln.

Vad tror ni??

• ensamärstark
    tossaliten skrev 2017-10-27 09:44:25 följande:

sådär ser mina ut och jag har tolkat det som ett tydligt negativt! Är det inte det?!?

Det är ju ett andra streck på dom? Vid negativt ska det ju enbart vara ett streck
  • ensamärstark
    tossaliten skrev 2017-10-27 09:44:25 följande:

sådär ser mina ut och jag har tolkat det som ett tydligt negativt! Är det inte det?!?

Har du bild på dina?

Jag ser ju ett andra streck på mina
  • ensamärstark
    tossaliten skrev 2017-10-27 09:48:16 följande:

Nä har kastat dom :(

Men fick du ytterligare svaga streck på dina med?
  • ensamärstark
    lilaemma skrev 2017-10-27 09:55:57 följande:

Ser. Om det är riktigt så ökar det i styka snabbt. Kan du haft tidigare äl?

Jag är väldigt osäker på äl. Men hade ägglossningssmärtor i söndags. Och starka kortvariga smärtor i onsdags kväll.

Det måste ju vara spökstreck?
  • ensamärstark
    Mittiprick skrev 2017-10-27 10:51:20 följande:

Varför ens testa på vad du tror är äl+5?!

I bästa fall fäster ägget den dagen och då har man aaaalldeles för lite hormon för att det ska synas. Science, you know!

Så ja, det måste vara spökstreck.

Har mängder med test så ville mest kolla för skojs skull. För jag ville få med stegringen från negativt till positivt. Om jag nu blev gravid denna månaden
  • ensamärstark
    Nykär15 skrev 2017-10-27 11:54:56 följande:

Jag ser strecket, men har sista 1-2 veckorna sett flera som lagt upp med just Babyplans tester som verkar vart spök. Vet inte hur det gått för Milou3 som med syntes på äl+5 på detta test om du bläddrar bakåt.

Jo jag tänkte på henne med.

Tanken var mest o kolla för skojs skull. Samt stt jag bille ha med stegring från negativt till positivt OM det nu blev så stt jag blivit gravid. Nu är jag mer förvirrad, men provar att testa imorgon igen. Om d
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester