• ensamärstark

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

lilaemma skrev 2017-10-04 07:55:44 följande:

Beklagar verkligen. Finns ju en liten chans att du bara testat för tidigt, att detta är nidblödning, men negativt efterpositivt brukar inte vara bra....

Nej jag förstår det :( har googlat runt lite och läst på när andra berättat hur de upptäckte sin kemisk graviditet. Det verkar ju vara likadant.

Bara avvakta o se om mensen kommer antar jag
  • ensamärstark
    Milou3 skrev 2017-10-04 08:20:49 följande:

Ja det låter som en kemisk grav. Det positiva i allt det förjävliga med kemiska är att det kan vara lättare att bli gravid månaden efter sägs det. Jag själv har varit med om det med.

Beklagar verkligen!

Tack! Det känns förjävligt rent ut sagt. Jag har ju fortfarande symtom. Brösten är jätteömma o jag mår illa. Inget mer rosa har kommit sen imorse men det kommer väl antar jag.

Får hoppas nästa ägglossning blir vår tur. Jag har pco så jag har tyvärr inte så många ägglossningar per år :(
  • ensamärstark
    frestelsen skrev 2017-10-04 08:34:00 följande:

Du får inte letrozol utskrivet? Jag har med pco och fick det.

Jo läkaren sa att jag bara behövde be om det så skulle jag få. Men ac någon anledning så tar jag mig inte för o be om det :/
  • ensamärstark
    Milou3 skrev 2017-10-04 10:02:51 följande:

För mig försvann symptomen strax efter jag fick rosa på pappret. Usch stackare!!! Vad vanligt det verkar vara med pco.

Ja det här känns verkligen inte roligt :(
  • ensamärstark
    Jojjobe skrev 2017-10-04 11:15:31 följande:

Den första är ett solklart plus för mig iallafall!!! :)

Ja för mig med. Men nu är ju testerna negativa :/
  • ensamärstark
    Bellabelle skrev 2017-10-04 14:22:45 följande:

Funkar digitala bim-1? :D

Har du tagit något mer vanligt test? Jag hade provat digitala om jag var du
  • ensamärstark
    JohannaN2015 skrev 2017-10-04 15:10:29 följande:

Någon som ser något? Tycker jag ser ett mycket svagt, men pressade ut några droppar efter att ha kissat mindre en än timme innan just nu!

Jag ser tyvärr inget :(
  • ensamärstark
    öland88 skrev 2017-10-04 21:40:36 följande:

Nämen ååå tror du de? 

Vi planerar en till och isf så gick de på första försöket. 

Men någon som vet om de e vanligt med bruna flyttningar/mens om man e gravid? 

Jag hade bruna flytningar till och från när jag väntade tvillingarna
  • ensamärstark
    Pluttan88 skrev 2017-10-16 01:22:20 följande:

Varning för långt inlägg ;)

Känns som jag blir galen av allt tolkande av test snart! Till nästa månad håller jag mig nog till minst 2 dagar innan bim. Jag köpte digitala test, men det visade tyvärr negativt både igår kväll (bim-3) och imorse (bim-2). Det var dock RFSU:s digitala test då clearblues inte fanns. Trodde att de var lika känsliga men på förpackningen står det att man ska vänta till Bim eller dagen efter.

Har haft vad jag tolkade som en nidblödning på äl+10 (rosabrunblandad flytning med en liiiten fläck färskt blod) och har sen igår haft mensvärk. Hade brunblandade flytningar igår och idag, trodde att mensen var på G men det kom inget mer sen. Men Bim är ju på tisdag så den kan ju komma. Jag misstänker att jag har en kemisk graviditet med tanke på två breda plus på clearblue, men negativt på digital. Har fortfarande lite hopp men jag vet väl helt säkert om ett par dagar :) RFSU:s stickor visar svaaaaga och breda streck, men det syns nästan inte alls på bild :/

Är det nån som haft liknande test och visat sig vara gravida? Tänkte specifikt på rfus test, vad jag läst mig till verkar de inte lika känsliga. Till nästa månad köper jag nog extra känsliga test, jag är ny på det här och trodde att alla var typ likadana. Tji fick jag :D

Tyvärr är jag med en av de som åtskilliga tillfällen fått tydliga streck på cb men ändå inte varit gravid! Och då var mina streck mycket tydligare än dessa.

Tyvärr så tror jag nog att dina tester är negativa och att cb är skit :(
  • ensamärstark
    alvinojuliansmamma skrev 2017-10-17 01:28:49 följande:

Kanske att det syns bättre om bilden är åt rätt håll...

Ganska säker på att det är spök. Mina spök på cb har varit ännu starkare tyvärr. Får spök på cb varje gång jag använder dom. Cb är inget Man kan lite på när det gäller svaga streck
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester