Pluttan88 skrev 2017-10-16 01:22:20 följande:
Varning för långt inlägg ;)
Känns som jag blir galen av allt tolkande av test snart! Till nästa månad håller jag mig nog till minst 2 dagar innan bim. Jag köpte digitala test, men det visade tyvärr negativt både igår kväll (bim-3) och imorse (bim-2). Det var dock RFSU:s digitala test då clearblues inte fanns. Trodde att de var lika känsliga men på förpackningen står det att man ska vänta till Bim eller dagen efter.
Har haft vad jag tolkade som en nidblödning på äl+10 (rosabrunblandad flytning med en liiiten fläck färskt blod) och har sen igår haft mensvärk. Hade brunblandade flytningar igår och idag, trodde att mensen var på G men det kom inget mer sen. Men Bim är ju på tisdag så den kan ju komma. Jag misstänker att jag har en kemisk graviditet med tanke på två breda plus på clearblue, men negativt på digital. Har fortfarande lite hopp men jag vet väl helt säkert om ett par dagar :) RFSU:s stickor visar svaaaaga och breda streck, men det syns nästan inte alls på bild :/
Är det nån som haft liknande test och visat sig vara gravida? Tänkte specifikt på rfus test, vad jag läst mig till verkar de inte lika känsliga. Till nästa månad köper jag nog extra känsliga test, jag är ny på det här och trodde att alla var typ likadana. Tji fick jag :D
Tyvärr är jag med en av de som åtskilliga tillfällen fått tydliga streck på cb men ändå inte varit gravid! Och då var mina streck mycket tydligare än dessa.
Tyvärr så tror jag nog att dina tester är negativa och att cb är skit :(