• ensamärstark

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ensamärstark skrev 2016-09-19 09:57:24 följande:

ÄL +10 idag. Brösten har växt o ömmar som satan, dock får jag alltid så veckan innan mens.

Men, sista två dagarna har jag varit så okontrollerat trött! Som jag skulle kunna somna ståendes vart som, fast det kan ju ha många orsaker såklart. Tog test imorse, men tror mina ögon låter mig se vad jag så gärna vill se. Över två års försök nu..

Bilderna med ja..
  • ensamärstark
    Oline skrev 2016-09-19 10:16:28 följande:

[quote=76983015][quote-nick]ensamärstark skrev 2016-09-19 09:58:34 följande:[/quote-nick]

Ser helt utan problem!! :) Åh vad spännande, håller tummarna för att det är din tur nu!! Tror att det där är ett tidigt plus helt klart. Prova med ett PE imorgon skulle jag säga ;)[/quote]

Oj vad du skräms nu! ;) jag har mest ställt in mig på att det är negativt ! Haha. Jag ska jobba dygn idag så får bli test på onsdag morgon isf! BIM är på torsdag. O brukar alltid få spotting 1-2 dagar innan mensen kommer så kommer det spotting testar jag nog inget!
  • ensamärstark
    DellaM skrev 2016-10-01 20:04:10 följande:

Jag trodde jag fick positivt på äl igår , men fick även idag, nu är det andra iof torkat men vilket hade ni tolkat som positivt?

Vem menar du med vilket som är positivt? Det övre är ju det. Två lika starke streck men den undre är ju enbart ett streck på, alltså negativt?
  • ensamärstark
    Livetsgång skrev 2016-10-18 22:36:20 följande:

Nu har nog min hjärna på tuppjuck :@

Tog ett test innan i eftermiddag och efter ca 5 min d.v.s inom verkningstiden dök det upp ett streck. Jag kan tyda den väldigt svagt rosa..

Pulsen steg mer och mer och sen tog jag yttligare test som också gav mig svagt streck dock lite svagare för kunde inte vänta förlänge och hade druckit kaffe och vatten så hann ju knappt bygga på massa urin.

Ja testernas streck kom inom den giltiga tiden. Kastar med två bilder på två olika test med negativt filter och kan även där ana ett vitt streck (Röd färg blir vit på negativt filter)

Hur stor är sannolikheten att två tester ger spöksträck på rad?

Jag förväntar inte stora förhoppningar men detta gör mig otroligt fundersam för jag kan se det med egna ögon dock om otroligt svagt på båda :@ Jag som inte har tålamod heller :(

Jag ser heller ingenting tyvärr
  • ensamärstark
    collansM skrev 2016-10-23 11:56:16 följande:

Någon som

Ser något på mina? Är det klassiska spökstreck? Är så himla nyfiken

Tror spök tyvärr:ä. Mina spök var med blå o starkare än dessa tyvärr
  • ensamärstark
    collansM skrev 2016-10-23 16:23:05 följande:

Tog detta nyss. Kissat 1,5 timme innan. Det översta från igår. Visst är det skillnad??

Tror tyvärr det är spök.. Hoppas inte dock. Jag skulle inte ta dom som positiva förens det är tydligt
  • ensamärstark
    collansM skrev 2016-10-23 17:55:11 följande:

Alltså i verkligheten syns det väldigt tydligt, blått och fint.

Såhär såg mina spök ut. Blå och ännu tydligare för blotta ögat. Trodde verkligen det var tidigar plus så blev jättebesviken när mensen kom.. Hopps dina är äkta dock. Vänta ett par dagar o ta ett nytt så borde du se en tydlig skillnad

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester